Numer oferty: StPr/25/10856
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wiktorska 10, 02-587 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie rejestrów i baz danych,
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w instytucji,
- prowadzenie prostych spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z regulaminem wewnętrznym instytucji,
- współpraca z dostawcami usług,
- gromadzenie, przetwarzanie i archiwizacja danych i dokumentów, obsługa systemów informatycznych,
- współpraca i udzielanie wsparcia administracyjnego innym działom w instytucji,
- sporządzanie pism urzędowych, umów, raportów, zestawień.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 do 7 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5 300 zł - 7 800 zł brutto, adekwatne do wykształcenia i posiadanego doświadczenia zawodowego
+ dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku
Ponadto pracodawca oferuje:
- szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku),
- nagroda okolicznościowa z okazji Dnia Bibliotekarza, nagroda jubileuszowa, nagrody uznaniowe,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu usług medycznych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja/Prawo/Zarządzanie
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia, preferowane administracyjne, prawnicze lub zarządzanie,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze administracji, kancelarii,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), urządzeń multimedialnych i biurowych,
- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
- skrupulatność, sumienność,
- wysoka kultura osobista,
- gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,
- znajomość j. polskiego w stopniu zaawansowanym.
Wymagane umiejętności:
- umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- łatwość nawiązywania kontaktów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie/skany świadectw pracy,
- kopie/skan dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie/skan innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
- aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 1 miesiąc na dzień składania dokumentów, (zwane zaświadczeniem o niekaralności, jest dokumentem potwierdzającym, czy dana osoba figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym jako osoba skazana prawomocnym wyrokiem),
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko młodszego specjalisty ds. administracyjno-organizacyjnych (załącznik nr 1 dostępny na stronie: https://bip.bpmokotow.waw.pl/318/109/zarzadzenie-nr-1062024-w-sprawie-wprowadzenia-regulaminu-naboru-na-wolne-stanowiska-pracy.html),
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w § 12 Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy (załącznik nr 2 dostępny na stronie: https://bip.bpmokotow.waw.pl/318/109/zarzadzenie-nr-1062024-w-sprawie-wprowadzenia-regulaminu-naboru-na-wolne-stanowiska-pracy.html).
Komplet opisanych dokumentów należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: kadry@bpmokotow.waw.pl lub złożyć osobiście w Dziale Kadr i Płac Biblioteki do 14 listopada 2025 roku. W razie przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia do Biblioteki uważa się datę ich wpływu. Dokumenty, które zostały doręczone do Biblioteki po upływie terminu do składania dokumentów pozostawia się bez rozpatrzenia. W tytule korespondencji elektronicznej należy wpisać: Nabór na stanowisko młodszego specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Mokotów
Godziny pracy: 8:00 - 16:00 (pierwsza umowa na okres próbny na 3 miesiące, kolejna na 12 miesięcy, trzecia umowa na czas nieokreślony)
Kontakt: osobisty pod adresem: Wiktorska 10, 02-587 Warszawa w godz.: 9:00 - 15:00, e-mail: kadry@bpmokotow.waw.pl, tel.: 22 880 03 64 w godz.: 11:00 - 15:00
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.ZYGMUNTA ŁAZARSKIEGO W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST.WARSZAWY
NIP: 5211270986
REGON: 000284339
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wiktorska 10, 02-587 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 880 03 64
E-mail: kadry@bpmokotow.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie/skany świadectw pracy,
- kopie/skan dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie/skan innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
- aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 1 miesiąc na dzień składania dokumentów, (zwane zaświadczeniem o niekaralności, jest dokumentem potwierdzającym, czy dana osoba figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym jako osoba skazana prawomocnym wyrokiem),
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko młodszego specjalisty ds. administracyjno-organizacyjnych (załącznik nr 1),
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w § 12 Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy (załącznik nr 2).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Komplet opisanych dokumentów należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: kadry@bpmokotow.waw.pl lub złożyć osobiście w Dziale Kadr i Płac Biblioteki do 14 listopada 2025 roku. W razie przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia do Biblioteki uważa się datę ich wpływu. Dokumenty, które zostały doręczone do Biblioteki po upływie terminu do składania dokumentów pozostawia się bez rozpatrzenia. W tytule korespondencji elektronicznej należy wpisać: Nabór na stanowisko młodszego specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.