Numer oferty: StPr/25/0653
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) wykonywanie objazdów i kontroli dróg pod względem ich stanu technicznego, odwodnienia i oznakowania,
2) kontrolowanie pasa drogowego pod kątem jego ochrony, kompletowanie danych o drogach i zdarzeniach na drogach oraz urządzeniach obcych,
3) kontrola robót utrzymaniowych i zgłaszanie uwag w tym zakresie,
4) prowadzenie i koordynacja prac w zakresie zimowego utrzymania dróg,
5) współpraca z organami administracji samorządowej, policji, służb ratowniczych w zakresie zdarzeń drogowych i likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) przygotowywanie danych do robót, aktualizacji ewidencji dróg i obiektów inżynierskich,
7) umieszczanie i utrzymanie urządzeń zabezpieczających ruch,
8) wnioskowanie oznakowania dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych,
9) opiniowanie projektów organizacji ruchu na czas zajęcia pasa drogowego,
10) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i naliczania opłat/prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
11) wydawanie zezwoleń na umieszczanie w pasie drogowym obiektów nie związanych gospodarką drogową/prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
12) koordynacja robót w pasie drogowym, orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi lokalnej gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
13) bieżące utrzymanie, remonty oraz oznakowanie dróg,
14) nadzór nad stanem technicznym obiektów i budynków gminnych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Obywatelsktwo polskie,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ściagane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Wykształcenie wyższe i 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i 5 letni staż pracy - preferowane wykształcenie techniczne: budownictwo, budownictwo drogowe,
5) Minimum roczny staż pracy w j.s.t lub jednostkach organizacyjnych j.s.t. związany z pracą na podobnym stanowisku,
6) Umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet), urządzeń biurowych i urządzeń mobilnych,
7) Znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce:
- ustawa Prawo budowlane,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa o samorządzie gminnym
8) Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
9) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
10) Prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej,
2) samodzielność,
3) dobra organizacja pracy,
4) myślenie analityczne i kreatywność,
5) umiejętność pracy w stresie,
6) doświadczenie w pracy z trudnym klientem,
7) umiejętności koordynacyjne,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Pomiechówek
NIP: 5311296956
REGON: 000546590
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) CV
3) Oryginał kwestionariusza osobowego,
4) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie,
5) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
6) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
7) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści: "Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: " Dotyczy naboru na wolne samodzielne stanowisko urzędnicze inspektor ds. gospodarki komunalnej" w terminie do dnia 10.11.2025 r. do godziny 15:00 (liczy się data wpływu oferty do Sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, pokój nr.10).
Aplikacje które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 765-27-20
Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej - analiza dokumentów pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej - rozmowa kwalifikacyjna
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek.