Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 7 listopada 2025 (piątek)

Stanowisko urzędnicze ds. koordynowania projektu adaptacja szybu franciszek w rudzie śląskiej na mieszkania wspomagane i przestrzeń integracji społecznej w biurze miejskiego konserwatora zabytków (az) - Ruda Śląska, śląskie

Data dodania: 2025-10-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Pracodawca: Urząd Miasta Ruda Śląska
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0932

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz osoby Zarządzającej Projektem po stronie Beneficjenta dla zadania pn. Adaptacja Szybu Franciszek w Rudzie Śląskiej na mieszkania wspomagane i przestrzeń integracji społecznej, wybranego do dofinansowania w ramach naboru nr FESL.10.09-IZ.01-163/24 organizowanego dla działania 10.9 Ponowne wykorzystanie terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele rozwojowe regionu Subregionu Centralnego z programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027;
koordynowanie projektu w obszarze związanym z jego realizacją w zakresie merytorycznym i organizacyjnym, w tym współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta;
sporządzanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych w ramach projektu Adaptacja Szybu Franciszek w Rudzie Śląskiej na mieszkania wspomagane i przestrzeń integracji społecznej, a w szczególności specyfikacji przetargowych oraz udział w pracach komisji przetargowych mających związek z realizacją projektu;
nadzorowanie realizacji projektu pod kątem finansowym, w tym weryfikowanie dokumentów źródłowych i współudział w sporządzaniu wniosków o wypłatę dofinansowania oraz nadzór nad rozliczeniem zadania; sporządzanie umów, weryfikacja umów podwykonawczych oraz sporządzanie aneksów do umów w zakresie niezbędnym dla realizacji projektu;
nadzorowanie merytoryczne realizacji w terenie inwestycji związanej z realizacją projektu, w tym współudział w realizacji wszystkich czynności z ramienia inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych;
koordynowanie działań uczestników procesu inwestycyjnego, przekazywanie placów budowy, określanie zakresu robót, przygotowywanie i udział w odbiorach technicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 3 000 do 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia: umowa o pracę, w wymiarze etatu czasu pracy; wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3000 - 4000 zł brutto zależne od wykształcenia oraz doświadczenia kandydata. W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na stanowisko głównego specjalisty; dodatek funkcyjny;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
posiadanie obywatelstwa polskiego;
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie wyższe w kierunku budownictwo, architektura lub innym kierunku z dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych na mocy obowiązujących przepisów;
umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (MS Office Word i Excel);
znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
wymagane kompetencje na zajmowanym stanowisku: umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, skrupulatność, sumienność, umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja własnej pracy, wysoka kultura osobista.

Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej;
doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji Koordynatora Projektu / Pełnomocnika Projektu przy inwestycjach prowadzonych przy wsparciu środków zewnętrznych w tym pochodzących z programów UE;
posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Ruda Śląska
NIP: 6412532399
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bartosz Pilny
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; wraz z oświadczeniami o nieposzlakowanej opinii a także o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania (formularze dostępne w BIP Urzędu Miasta Ruda Śląska - www.rudaslaska.bip.info.pl lub w Wydziale Kadr, pokój 119, 120);
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie określone w tym ogłoszeniu;
mile widziane kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectw pracy).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Urzędu Miasta (plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska), w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku, w terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem: umowa na czas określony - stanowisko ds. koordynowania projektu w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków (AZ); oferty kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miasta po upływie powyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane;
listy kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru będą publikowane w BIP, wg numerów ewidencyjnych nadawanych ofertom w Biurze Obsługi Mieszkańców.

opublikowano: 2025-10-29
Komentarze
Polityka Prywatności