Numer oferty:  StPr/25/0932
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz osoby Zarządzającej Projektem po stronie Beneficjenta dla zadania pn. Adaptacja Szybu Franciszek w Rudzie Śląskiej na mieszkania wspomagane i przestrzeń integracji społecznej, wybranego do dofinansowania w ramach naboru nr FESL.10.09-IZ.01-163/24 organizowanego dla działania 10.9 Ponowne wykorzystanie terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele rozwojowe regionu Subregionu Centralnego z programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027;
koordynowanie projektu w obszarze związanym z jego realizacją w zakresie merytorycznym i organizacyjnym, w tym współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta;
sporządzanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych w ramach projektu Adaptacja Szybu Franciszek w Rudzie Śląskiej na mieszkania wspomagane i przestrzeń integracji społecznej, a w szczególności  specyfikacji przetargowych oraz udział w pracach komisji przetargowych mających związek z realizacją projektu;
nadzorowanie realizacji projektu pod kątem finansowym, w tym weryfikowanie dokumentów źródłowych i współudział w sporządzaniu wniosków o wypłatę dofinansowania oraz nadzór nad rozliczeniem zadania;	sporządzanie umów, weryfikacja umów podwykonawczych oraz sporządzanie aneksów do umów w zakresie niezbędnym dla realizacji projektu; 
nadzorowanie merytoryczne realizacji w terenie inwestycji związanej z realizacją projektu, w tym współudział w realizacji wszystkich czynności z ramienia inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych;
koordynowanie działań uczestników procesu inwestycyjnego, przekazywanie placów budowy, określanie zakresu robót, przygotowywanie i udział w odbiorach technicznych.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu:  20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  80.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 3 000 do 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia:  umowa o pracę, w wymiarze  etatu czasu pracy; wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3000 - 4000 zł brutto zależne od wykształcenia oraz doświadczenia kandydata. W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na stanowisko głównego specjalisty; dodatek funkcyjny;
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Wymagania:
posiadanie obywatelstwa polskiego;
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie wyższe w kierunku budownictwo, architektura lub innym kierunku z dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych na mocy obowiązujących przepisów;
umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (MS Office Word i Excel);
znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
wymagane kompetencje na zajmowanym stanowisku: umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, skrupulatność, sumienność, umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja własnej pracy, wysoka kultura osobista.
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej;
doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji Koordynatora Projektu / Pełnomocnika Projektu przy inwestycjach prowadzonych przy wsparciu środków zewnętrznych w tym pochodzących z programów UE;
posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Urząd Miasta Ruda Śląska
NIP:  6412532399
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Bartosz Pilny
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; wraz z oświadczeniami o nieposzlakowanej opinii a także o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania (formularze dostępne w BIP Urzędu Miasta Ruda Śląska - www.rudaslaska.bip.info.pl lub w Wydziale Kadr, pokój 119, 120);
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie określone w tym ogłoszeniu;
mile widziane kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectw pracy).
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Urzędu Miasta (plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska), w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku, w terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem: umowa na czas określony - stanowisko ds. koordynowania projektu w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków (AZ);	oferty kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miasta po upływie powyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane;	
listy kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru będą publikowane w BIP, wg numerów ewidencyjnych nadawanych ofertom w Biurze Obsługi Mieszkańców.