Numer oferty: StPr/25/0913
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi na roboty, usługi i dostawy realizowanymi zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) i Regulaminem Zamówień Publicznych. Przygotowywanie umów o zamówienie publiczne. Udział w pracach Komisji Przetargowej. Prowadzenie pełnej ewidencji prowadzonych postępowań i rejestrów. Sporządzanie protokołów postępowań o udzielnie zamówień publicznych. Sporządzanie sprawozdań (z wyłączeniem księgowo - budżetowych) przewidzianych ustawą Pzp i Regulaminem Zamówień Publicznych. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 340 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany) lub wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Preferowane doświadczenie na stanowisku dot. zamówień publicznych. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presją czasu. Umiejętności analityczne, pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoka kultura osobista. Kompetencje cyfrowe - dobra obsługa komputera oraz oprogramowania komputerowego - edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie obiegu dokumentów, systemy związane z obsługą elektronicznych zamówień publicznych (np. e-Zamówienia), znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego. Praca na pełny etat w godzinach 8:00-16:00. WYNAGRODZENIE OD 5 340,00 ZŁ + PRACODAWCA WYPŁACA DODATEK STAŻOWY, NAGRODY JUBILEUSZOWE, KWARTALNE NAGRODY UZNANIOWE, "WCZASY POD GRUSZĄ"
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Gyevi-Biró
Nr telefonu: 227702037
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem. Życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu). Dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom ukończenia studiów wyższych). Dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń. Oświadczenie o niekaralności. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych. Oryginał kwestionariusza osobowego. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
E-mail: sekretariat@michalowice.pl