Numer oferty: StPr/25/10843
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie Teczek Akt Osobowych pracowników,
- wprowadzanie i aktualizacja danych pracowników w systemie informatycznym,
- bieżąca obsługa pracowników,
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy,
- realizacja zadań związanych z PPK,
- przygotowywanie opinii i analiz dotyczących zatrudnienia pracowników.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 450 PLN
Opis wynagrodzenia: Do wynagrodzenia doliczane: 10% + dodatek za wysługę lat (od 5 do 20%)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, HR
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek: prawo, administracja, HR, obywatelstwo polskie, 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość Kodeksu Pracy, Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników, 2 lata doświadczenia w zakresie stosowania prawa pracy, biegła znajomość j. polskiego.
Godziny pracy: 7.30-15.30
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej
Nr telefonu: +48 22 391 13 00
E-mail: DoradcaKlienta@up.warszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV