Numer oferty:  StPr/25/10843
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  - prowadzenie Teczek Akt Osobowych pracowników, 
- wprowadzanie i aktualizacja danych pracowników w systemie informatycznym, 
- bieżąca obsługa pracowników, 
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy, 
- realizacja zadań związanych z PPK, 
- przygotowywanie opinii i analiz dotyczących zatrudnienia pracowników.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Data zakończenia:  28.02.2026
Wynagrodzenie brutto:  od 5 450 PLN
Opis wynagrodzenia:  Do wynagrodzenia doliczane: 10% + dodatek za wysługę lat (od 5 do 20%)
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr
 
 
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, HR
 
 
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek: prawo, administracja, HR, obywatelstwo polskie, 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość Kodeksu Pracy, Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników, 2 lata doświadczenia w zakresie stosowania prawa pracy, biegła znajomość j. polskiego. 
Godziny pracy: 7.30-15.30
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  kontakt przez PUP
Sposób aplikowania:  za pośrednictwem urzędu
Adres:  Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej
Nr telefonu:  +48 22 391 13 00
E-mail:  DoradcaKlienta@up.warszawa.pl
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  CV