Numer oferty: StPr/25/0689
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu Urzędu Miejskiego - wykonywanie czynności kancelaryjnych w oparciu o obowiązującą instrukcję kancelaryjną. Prowadzenie ekspedycji i łączności, obsługa organizacyjna pracy Burmistrza i Zastępcy Burmistrza. Organizowanie załatwiania skarg, wniosków i petycji mieszkańców. Kontrola i rozliczanie faktur za telefony służbowe i inne.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 24.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet, Excel
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych oraz urządzeń biurowych.
1 rok stażu pracy na stanowisku w administracji publicznej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski Kalisz Pomorski
NIP: 2530188892
REGON: 000529090
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Bejnarowicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście