Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 października 2025 (piątek)

Inspektor - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-10-28
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1194

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli przyznanych form pomocy w zakresie prawidłowości realizowania zawartych umów i wydatkowania środków publicznych, w szczególności:
- opracowywanie i uaktualnianie zasad, regulaminów, procedur wykonywania kontroli,
- opracowywanie planów i programów kontroli,
- przygotowywanie projektów tematyki kontroli,
- przeprowadzanie kontroli planowych oraz nieprzewidzianych okresowym planem w sytuacjach tego wymagających,
- prowadzenie doraźnych w trybie uproszczonym kontroli,
- sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych oględzin, ustnych wyjaśnień lub oświadczeń w postaci protokołu,
- sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli, w tym sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego, a następnie wystąpienia pokontrolnego,
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań i wyników kontroli,
- rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych,
- prowadzenie baz danych dotyczących kontroli w systemie teleinformatycznym.
Praca w wymiarze 4 godzin dziennie w czasie godzin pracy urzędu tj. 7:30 do 15:30
w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64 B oraz poza siedzibą urzędu na terenie Olsztyna i powiatu olsztyńskiego, wymagająca konieczności prowadzenia pojazdu służbowego, w tym w zmiennych warunkach atmosferycznych.


Miejski Urząd Pracy w Olsztynie informuje, że równolegle jest prowadzony nabór na wyżej wymienione stanowisko w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego: https://uppo.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81095
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 12.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 435 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymogi kwalifikacyjne konieczne:
1.Wykształcenie wyższe, preferowane studia w zakresie prawa, administracji publicznej, zarządzania, ekonomii, finansów, kontroli.
2.Czynne prawo jazdy kat. B posiadane od minimum 24 miesięcy.

Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1.Obywatelstwo polskie.
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Znajomość przepisów ustawy z 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025 r. poz. 620) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
5.Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej (Dz.U. z 2020 r. poz. 224 ze zm. ).
6.Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.).
7.Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
8.Ogólna znajomość przepisów Kodeksu pracy w zakresie nawiązywania umowy o pracę
i Kodeksu cywilnego w zakresie umów cywilnoprawnych (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 ze zm).
9.Znajomość lokalnego rynku pracy i problemów społecznych.
10.Umiejętność obsługi komputera (w tym pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, Internet) i innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:
1.Preferowane osoby posiadające doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub na stanowiskach ds. kontroli lub audytu w administracji publicznej.
2.Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
3.Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
4.Umiejętność analizowania spraw i rozwiązywania problemów.
5.Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, skrupulatność, odporność na stres.
6.Gotowość do kształcenia się i doskonalenia zawodowego.
7.Umiejętność pozyskiwania, analizowania i przetwarzania informacji.
8.Mile widziana znajomość systemu Syriusz.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
NIP: 7393127639
REGON: 510956873
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Świderska
Nr telefonu: 895372842
E-mail: m.swiderska@olsztyn.mup.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny.
2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia /zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia.
5.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
6.Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8.Klauzula zgody o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Każdy z dokumentów oraz oświadczeń tj.: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt. 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną (ePUAP lub e-doręczenia) każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.
Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5, 6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
w zakładce Ogłoszenia o naborach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
1.W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO INSPEKTOR MUP:
1)osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B
w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat)
lub
2)pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn
lub
2.Elektronicznie poprzez:
1)poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP;
2)skrzynkę e-doręczeń ADE: AE:PL-21806-69882-VSBDW-29
Termin składania dokumentów do 31.10.2025 r. (liczy się data wpływu do urzędu).

opublikowano: 2025-10-28
Komentarze
Polityka Prywatności