Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Inspektor ds. inwestycji - nabór na wolne stanowisko - Wilkowice, śląskie

Data dodania: 2025-10-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Pracodawca: Urząd Gminy w Wilkowicach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1326

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, powiat: bielski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zakresu zadań wykonywanych na ww. stanowisku należeć będzie:

1. Przygotowywanie inwestycji i remontów w Gminie Wilkowice, w tym opinie i uzgodnienia projektów inwestycyjnych, zlecenia na wykonanie dokumentacji, planów inwestycyjnych i remontowych.
2. Protokołowanie rad budowy, przyjmowanie protokołów odbioru wykonywanych robót, weryfikacja, przyjmowanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur.
3. Prowadzenie spraw z zakresu kanalizacji gminy realizowanych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym organizacja i nadzór nad wykonawstwem i jakością robót kanalizacyjnych.
4. Prowadzenie ewidencji inwestycji.
5. Przygotowywanie dokumentacji związanej z nadzorem inwestycyjnym i inwestorskim.
6. Prowadzenie dokumentacji techniczno-prawnej dotyczącej realizacji inwestycji i remontów, w tym:
- zlecanie wykonania dokumentacji projektowej,
- weryfikacja uzyskanej dokumentacji projektowej,
- uzyskanie pozwolenia na budowę, jeśli jest konieczne,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej do postępowania o zamówienie publiczne,
- weryfikacja wymaganych dokumentów do umowy z wykonawcą (uprawnienia, przynależność do izby, oświadczenia),
- zgłoszenie realizacji robót budowlanych,
- prowadzenie korespondencji związanej z realizacją inwestycji z wykonawcą, ze Starostwem Powiatowym i nadzorem budowlanym,
- zgłoszenie zakończenia robót budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
7. Przygotowywanie umów zlecenia i pozostałych dokumentów dotyczących realizacji inwestycji i remontów na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych.
8. Współpraca z Referatem Finansów i Budżetu w związku z rozliczaniem środków pozyskanych z funduszy pozabudżetowych.
9. Przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
10. Archiwizowanie dokumentów w zakresie wykonywanych czynności.
11. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30.
Umowa o pracę na czas określony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za staż pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania wobec kandydata/kandydatki:

niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy
lub
- wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o samorządzie gminnym i KPA oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
- biegła umiejętność pracy na komputerze (pakiet Office),
- prawo jazdy kat. B,

dodatkowe:
- co najmniej roczny staż pracy na ww. stanowisku lub pokrewnym w administracji,
- preferowane wykształcenie wyższe na kierunkach: administracja, budownictwo lub pokrewne,
- znajomość obsługi programu IntraEWID,
- znajomość topografii Gminy Wilkowice,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- rzetelność, punktualność, zaangażowanie w powierzone zadania,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- komunikatywność i łatwość przekazywania informacji,
- odpowiedzialność, dokładność, kreatywność;

Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i innych niezbędnych, znajomość obsługi programu IntraEWID, w przypadku wykształcenia średniego (dopuszczalne) wymagane jest 5 letni staż pracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Wilkowicach
NIP: 9370006873
REGON: 000549810
Krótki opis działalności gospodarczej: ADMINISTRACJA PAŃSTWOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, powiat: bielski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Habczyk
Nr telefonu: 33 499 00 80
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
5) oświadczenie kandydata o niekaralności,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) podpisana informacja na temat przetwarzania danych osobowych,
8) podpisana informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych.

Kwestionariusz osobowy, oświadczenia i informacja do pobrania na stronie BIP w zakładce REKRUTACJA.

Dokumenty dodatkowe:
Kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność - w sytuacji gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska, danych kontaktowych oraz z dopiskiem Konkurs na stanowisko inspektora ds. inwestycji na adres:
Urząd Gminy w Wilkowicach
ul. Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice
lub dostarczyć do Biura Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Wilkowicach
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2025 r. do godz. 17.00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Wilkowicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Inne informacje:
Oferty nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji (rozmowa kwalifikacyjna) zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Złożone oferty można odebrać za pokwitowaniem w pok. 212, w terminie 7 dni od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej. Oferty nie odebrane oraz oferty zakwalifikowanych do następnego etapu rekrutacji będą przechowywane w Urzędzie Gminy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a następnie zostaną wybrakowane.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-10-28
ostatnia aktualizacja: 2025-10-29
Komentarze
Polityka Prywatności