Numer oferty: StPr/25/2607
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Świętej Tekli 62, 26-067 Promnik, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kontrola i nadzór utrzymania ruchu i infrastruktury technicznej
Zarządzanie i organizowanie pracy podległego działu
Wyznaczenie celów i kontrola ich realizacji (kontrola dostępności, maszyn i urządzeń, poszczególnych działów, realizacja przeglądów i konserwacji, zapewnienie dostępności, części zamiennych)
Optymalizacja kosztowa funkcjonowania Działu Utrzymania Ruchu
Dbanie o efektywne wykonanie prac konserwacyjno-remontowych parku maszynowego. Monitorowanie wskaźników awaryjności urządzeń
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP podległych pracowników
Kontrola systemów bezpieczeństwa, audyty techniczne
Ścisła współpraca z Działem Sortownia, Działem obróbki Mechanicznej, Działem obróbki. Biologicznej w celu koordynacji efektywnej pracy zakładu
Optymalne zarządzanie gospodarką magazynową części zamiennych, narzędzi i umów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 28.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + 20 % premii
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Opis stanowiska pracy; Kontrola i nadzór utrzymania ruchu i infrastruktury technicznej. Zarządzanie i organizowanie pracy podległego działu. Wyznaczenie celów i kontrola ich realizacji (kontrola dostępności, maszyn i urządzeń, poszczególnych działów, realizacja przeglądów i konserwacji, zapewnienie dostępności, części zamiennych). Optymalizacja kosztowa funkcjonowania Działu Utrzymania Ruchu. Dbanie o efektywne wykonanie prac konserwacyjno-remontowych parku maszynowego. Monitorowanie wskaźników awaryjności urządzeń. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP podległych pracowników. Kontrola systemów bezpieczeństwa, audyty techniczne. Ścisła współpraca z Działem Sortownia, Działem obróbki Mechanicznej, Działem obróbki.Biologicznej w celu koordynacji efektywnej pracy zakładu. Optymalne zarządzanie gospodarką magazynową części zamiennych, narzędzi i umów
Wymagania; Wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe,doświadczenie na kierowniczym stanowisku min. 2 lata, umiejętność zarządzania pracownikami, uprawnienie dozorowe urządzeń Grupy I mile widziane Grupy II i III. Umiejętności interpersonalne: umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania decyzji oraz kierowania zespołem, samodzielność i dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności komunikacyjne, dokładność i zaangażowanie, dyspozycyjność, kreatywność we wdrażaniu rozwiązań usprawniających pracę poszczególnych działów Spółki,
W zamian oferujemy:
ciekawą i stabilną pracę w solidnej firmie, stosującej nowoczesne i zautomatyzowane
rozwiązania technologiczne,
przyjazny system adaptacji,
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
karta MultiSport,
prywatna opieka medyczna.
Warunki zatrudnienia:
wynagrodzenie brutto: 6.500,00 zł. 7.500,00 zł. + 20% premia + dodatek funkcyjny
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Miejsce pracy: PGO Sp. z o.o. Promnik (Gmina Strawczyn)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU
NIP: 9591493417
REGON: 292433971
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętej Tekli 62, 26-067 Promnik, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
E-mail: biuro@pgo.kielce.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Wskazany kontakt e-mail: biuro@pgo.kielce.pl