Numer oferty:  StPr/25/1193
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Augustowska 44, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  1. Opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru miasta.
2. Opracowywanie informacji o stanie przygotowań gminy do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
3. Przygotowywanie wykonywania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze miasta przez podmioty ochrony ludności, z którymi zawarto porozumienie lub wobec których wydano decyzję o uznaniu za podmiot ochrony ludności.
4. Planowanie liczby i pojemności obiektów zbiorowej ochrony oraz zlecanie wykonania sprawdzenia obiektu budowlanego pod względem spełniania lub możliwości spełnienia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony.
5. Organizacja współprac między podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze miasta.
6. Wprowadzanie danych do Centralnej Ewidencji Obiektów Zbiorowej Ochrony, zwanej dalej Centralną Ewidencją OZO.
7. Planowanie oraz organizowanie szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wspieranie programów edukacyjnych, mających na celu przygotowanie do reagowania na potencjalne zagrożenia na obszarze miasta.
8. Opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru miasta.
9. Ewidencjonowanie podmiotów i zasobów ochrony ludności na obszarze miasta.
10. Nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego.
11. Wyznaczanie podmiotów, przygotowywanie projektów porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu ich za podmiot ochrony ludności.
12. Wyznaczanie, przygotowywanie projektów porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu obiektu budowlanego za budowlę ochronną oraz organizowanie miejsca doraźnego schronienia.
13. Sprawowanie nadzoru nad współpracą cywilno-wojskową administracji cywilnej w ramach Host Nation  Support (HNS), odpowiadanie za funkcjonowanie punktu kontaktowego oraz tworzenie bazy danych HNS.
Godziny pracy: pon.-pt. 06.30-08.00 / 14.30-16.00
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Data zakończenia:  31.05.2026
Wynagrodzenie brutto:  od 4 840 do 6 300 PLN
Opis wynagrodzenia:  wysokość wynagrodzenia zasadniczego w przypadku podinspektora: 4840 zł - 6100 zł brutto; w przypadku inspektora: 4870 zł - 6300 zł brutto
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Wymagania niezbędne: 
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki),
-  znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o obronie Ojczyzny,  o ochronie ludności i obronie cywilnej, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym,  Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
1. Minimum roczny staż pracy w obszarze związanym z ochroną ludności/obronnością/wojskowością.
2. Minimum roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
3. Minimum 2 lata stażu pracy w administracji - w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki.
4. Pożądane kierunki wykształcenia: bezpieczeństwo wewnętrzne lub bezpieczeństwo narodowe lub prawo lub administracja.  
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Urząd Miasta Olsztyna
NIP:  7390504751
REGON:  000594169
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
 
Nr telefonu:  89 522 24 40
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
4. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku stanowiska inspektora.
5. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Termin składania ofert: 07-11-2025 
Miejsce składania ofert: 
Urząd Miasta Olsztyna (tylko wersja elektroniczna poprzez formularz aplikacyjny). 
Szczegóły oferty: https://praca.olsztyn.eu/oferta/82-2025-umo-podinspektor-podinspektorka-inspektor-inspektorka-ds-ochrony-ludnosci-i-obrony-cywilnej-w-wydziale-bezpieczenstwa-i-zarzadzania-kryzysowego-w-urzedzie-miasta-olsztyna-ul-augustowska-44
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon