Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 października 2025 (piątek)

Inspektor - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-10-28
Dodane przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0732

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Piłsudskiego 64b, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli przyznanych form pomocy w zakresie prawidłowości realizowania zawartych umów i wydatkowania środków publicznych, w szczególności:
1. Opracowywanie i uaktualnianie zasad, regulaminów, procedur wykonywania kontroli,
2. Opracowywanie planów i programów kontroli,
3. Przygotowywanie projektów tematyki kontroli
4. Przeprowadzanie kontroli planowych oraz nieprzewidzianych okresowym planem
w sytuacjach tego wymagających,
5. Prowadzenie doraźnych w trybie uproszczonym kontroli,
6. Sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych oględzin, ustnych wyjaśnień lub oświadczeń w postaci protokołu,
7. Sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli, w tym sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego, a następnie wystąpienia pokontrolnego,
8. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań i wyników kontroli,
9. Rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych,
10.Prowadzenie baz danych dotyczących kontroli w systemie teleinformatycznym.
Praca w wymiarze 4 godzin dziennie w czasie godzin pracy urzędu tj. 7:30 do 15:30
w siedzibie Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ul. Piłsudskiego 64 B oraz poza siedzibą urzędu na terenie Olsztyna i powiatu olsztyńskiego, wymagająca konieczności prowadzenia pojazdu służbowego, w tym w zmiennych warunkach atmosferycznych.
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego informuje, że równolegle jest prowadzony nabór na wyżej wymienione stanowisko w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie: https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81091.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 12.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 435 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie 2435 zł brutto +dodatek stażowy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1. Wykształcenie wyższe, preferowane studia w zakresie prawa, administracji publicznej, zarządzania, ekonomii, finansów, kontroli.
2. Czynne prawo jazdy kat. B posiadane od minimum 24 miesięcy.
3. Obywatelstwo polskie.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6.Znajomość przepisów ustawy z 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025 r. poz. 620) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
7. Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej (Dz.U. z 2020 r. poz. 224 ze zm. ).
8. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.).
9. Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
10. Ogólna znajomość przepisów Kodeksu pracy w zakresie nawiązywania umowy o pracę i Kodeksu cywilnego w zakresie umów cywilnoprawnych (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 ze zm).
11. Znajomość lokalnego rynku pracy i problemów społecznych.
12. Umiejętność obsługi komputera (w tym pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, Internet) i innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane osoby posiadające doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub na stanowiskach ds. kontroli lub audytu w administracji publicznej.
2. Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
3. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
4. Umiejętność analizowania spraw i rozwiązywania problemów.
5. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, skrupulatność, odporność na stres.
6. Gotowość do kształcenia się i doskonalenia zawodowego.
7. Umiejętność pozyskiwania, analizowania i przetwarzania informacji.
8. Mile widziana znajomość systemu Syriusz.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
NIP: 7391423121
REGON: 510928871
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piłsudskiego 64b, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 537 28 96
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do 31.10.2025r.(liczy się data wpływu do urzędu). :
1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO INSPEKTOR UPPO:
1) osobiście: w siedzibie Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego al. Piłsudskiego 64B
w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat)
lub
2)pocztą na adres: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn
lub
2. Elektronicznie poprzez:
1) elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /UPPO/SkrytkaESP
2) skrzynkę e-doręczeń ADE: AE:PL-86734-22605-AEWVC-29

szczegółowe informacje dotyczące oferty dostępne na stronie: https://uppo.olsztyn.ibip.pl/public/getFile?id=1047986
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. List motywacyjny.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym.
W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia /zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia.
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Klauzula zgody o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

Każdy z dokumentów oraz oświadczeń tj.: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt. 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną (ePUAP lub e-doręczenia) każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.

Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5, 6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-10-28
Komentarze
Polityka Prywatności