Numer oferty: StPr/25/0660
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz orzekanie o uznaniu lub odmowie uznania danej osoby za bezrobotną lub poszukującą pracy.
2. Przyjmowanie informacji o przyczynie pozbawienia statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy oraz orzekanie o utracie statusu bezrobotnego/i prawa do zasiłku lub poszukującego pracy.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym: przyjmowanie informacji
o przyczynie wszczęcia postępowania administracyjnego, zbieranie dowodów mających wpływ na wynik rozpatrywanej sprawy i wydawanie decyzji administracyjnych.
4. Wydawanie zaświadczeń z tytułu bezrobocia o okresach rejestracji i pobierania świadczeń, wysokości pobranych świadczeń i zgłoszeniu do ubezpieczenia zdrowotnego.
5. Przyjmowanie i załatwianie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjno archiwalną.
6. Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego, tj. kompletowanie i przekazywanie do Wojewódzkiego Urzędu Pracy wniosków o przyznanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych po pracy za granicą/transfer zasiłku z UE do Polski.
7. Współpraca z innymi stanowiskami i komórkami.
8. Wykonywanie innych dodatkowych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie: 4840 zł brutto+dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) nieposzlakowana opinia,
4) posiadanie obywatelstwa polskiego,
5) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (tj. Dz. U. 2025 poz. 620)
6) znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2024, poz. 572),
7) znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
8) posiadanie wykształcenia wyższego z rocznym stażem pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku administracja,
2) komunikatywność,
3) dobra komunikacja werbalna i pisemna,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
6) dokładność, sumienność, dyspozycyjność,
7) umiejętność radzenia sobie ze stresem.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
NIP: 7431718303
REGON: 170782976
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Wójcik
Nr telefonu: 89 5249821
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
2. Życiorys (CV) ze wskazaniem danych kontaktowych podpisany własnoręcznie.
3. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
4. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, jeżeli dotyczy.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Specjalista ds. ewidencji i świadczeń podpisane własnoręcznie.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie. Po przejściu wszystkich etapów konkursu (przed zatrudnieniem) należy przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie.
9. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby procesu rekrutacji podpisane własnoręcznie.
11. Dokumenty wymienione w punktach 3,4 i 5 winny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii klauzulą za zgodność z oryginałem, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach
z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Oferta na stanowisko: Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w terminie do dnia 13.10.2025 r. do godziny 15:00 do sekretariatu Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon