Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Audytor wewnętrzny - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2025-10-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: Urząd Miejski w Mielcu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1694

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Audytor realizuje zadania audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Mielec na podstawie
ustawy o finansach publicznych, rozporządzeń wykonawczych oraz w oparciu
o Standardy audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych i wytyczne Ministra Finansów.
Możliwe zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy (nie mniejszym, niż 1/4 etatu)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 250 do 10 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy nie mniejszy niż 1/4 etatu, praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji;
2) umowa na czas określony, na zastępstwo na okres usprawiedliwionej nieobecności pracownika;
3) wynagrodzenie zasadnicze (przy pełnym etacie) w przedziale 5250-10500 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%- 20%), dodatek funkcyjny max. 2900 zł, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%),
pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy ZapomogowoPożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie;
4) miejsce pracy Mielec, ul. Żeromskiego 26, (budynek bez windy) oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec;
5) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy i instytucjami zewnętrznymi.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: audytor / kontroler
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne wobec kandydata:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5) posiada wyższe wykształcenie;
6) posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego (wynikające
z art. 286 Ustawy o finansach publicznych):
a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing
Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of
Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in
Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered
Financial Analyst (CFA) lub
b) złożył, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego
przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta lub
d) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem
ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez
jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie
z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych
lub prawnych;
7) minimum 3 letni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego;
8) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach
samorządowych, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów regulujących
funkcjonowanie audytu wewnętrznego w jst, standardy audytu wewnętrznego.

Wymagania dodatkowe:
1) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne,
organizacyjne, komunikacyjne, terminowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na
stres, umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista;
2) bardzo dobra znajomość obsługi programów w pakiecie MS Office.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Mielcu
NIP: 8171003251
REGON: 000524708
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl);
3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe;
4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje;
5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu
konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanie o udzielenie informacji o osobie);
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
11) klauzula informacyjna;
12) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B;
13) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do dnia : 12.11.2025 r. do godz. 15.30
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20.
Dokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta
www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko
urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny

opublikowano: 2025-10-28
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności