Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Inspektor w dziale postępowań o zamówienia publiczne w wydziale informatyki i zamówień publicznych - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2025-10-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/3481

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wyb. J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.dolnyslask.pl/a,141908,inspektor-w-dziale-postepowan-o-zamowienia-publiczne-w-wydziale-informatyki-i-zamowien-publicznych.html

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
2. Udział w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza, a także w charakterze sekretarza konkursu.
3. Weryfikację dokumentów o udzielenie zamówienia publicznego przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne Urzędu.
4. Nadzór w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych postępowań prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki przez komórki organizacyjne Urzędu.
5. Udostępnianie dokumentacji z prowadzonych postępowań wykonawcom oraz organom kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.
6. Występowanie przed Krajową Izba Odwoławczą i Sądami Powszechnymi w imieniu Województwa Dolnośląskiego - Urzędu Marszałkowskiego w zakresie środków odwoławczych przysługujących Wykonawcom w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Analizę treści umów zawieranych z wykonawcami w wyniku rozstrzygniętych postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ich zgodności z projektem umowy oraz wybraną ofertą.
8. Redagowanie ogłoszeń i ich terminowe zamieszczanie.
9. Zarządzanie procesem przeprowadzania procedury wyboru partnera prywatnego w trybie przepisów o koncesji na roboty budowlane lub usługi.

Praca w godz.: 7:30-15:30 z możliwością zmiany na indywidualny wniosek pracownika.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2025 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalna.

Dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Inspektor w Dziale Postępowań o Zamówienia Publiczne w Wydziale Informatyki i Zamówień Publicznych z dopiskiem NIE OTWIERAĆ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2025 r. do godz. 15.00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.umwd.dolnyslask.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.

Oferta dostępna w sali E, A.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: - wynagrodzenie zasadnicze minimalnie 5040 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat
zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (Zarządzenie nr 42/2023 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 11 lipca 2023 r. ze zm.)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:
1. Posiadać wykształcenie wyższe.
2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy.
3. Posiadać znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem samorządu województwa.
4. Posiadać znajomość przepisów prawnych, w szczególności przepisów dotyczących zamówień publicznych, zwalczania nieuczciwej konkurencji oraz finansów publicznych.
5. Posiadać znajomość Instrukcji Kancelaryjnej i Regulaminu Organizacyjnego UMWD.
6. Posiadać orientację w zakresie zadań, struktury i organizacji UMWD.
7. Posiadać bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:
1. Posiadać doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
2. Posiadać doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
NIP: 8992233911
REGON: 931950382
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyb. J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
2. kwestionariusz osobowy - wg załączonego wzoru,
3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane:
a. wykształcenie,
b. staż pracy (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, w których wskazany będzie wymagany okres zatrudnienia oraz rodzaj umowy),
4. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia,
5. oświadczenie, iż świadomie i dobrowolnie wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie przekazanym w ofercie złożonej w naborze na wolne stanowisko, wyłącznie przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu 50-411, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, w celu naboru kandydatów na ww. stanowisko oraz zatrudnienia wybranego kandydata.
Z jednoczesnym oświadczeniem, iż kandydat/-ka został/-ła poinformowany/-a o możliwości cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie poświadczone własnoręcznym podpisem - wg załączonego wzoru.

Dodatkowe dokumenty w przypadku posiadania przez kandydata:
1. Doświadczenia w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, (w szczególności zakresy czynności).
2. Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu).


WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.dolnyslask.pl/a,141908,inspektor-w-dziale-postepowan-o-zamowienia-publiczne-w-wydziale-informatyki-i-zamowien-publicznych.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-10-28
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności