Numer oferty: StPr/25/0566
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: 1) Przygotowanie planu zamówień publicznych, na podstawie informacji zebranych od jednostek obsługiwanych,
2) Przeprowadzenie formalno-prawnej procedury zamówień publicznych na zasadach określonych ustawą i odrębnym zarządzeniem,
3) Przygotowanie projektu zarządzania wewnętrznego związanego z procesem udzielania zamówień publicznych,
4) Prowadzenie całości spraw związanych z wydatkowaniem środków finansowych na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z Prawem zamówień publicznych,
5) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
6)Gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
7) Obsługa sekretariatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Komunikatywność
- Obsługa komputera
- Bardzo wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Witosa 2, 09-200 Sierpc, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Tułodziecka
Nr telefonu: 242754112 w. 115
E-mail: j.tulodziecka@pup-sierpc.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.