Numer oferty:  StPr/25/0566
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków:  1) Przygotowanie planu zamówień publicznych, na podstawie informacji zebranych  od jednostek obsługiwanych,
2) Przeprowadzenie formalno-prawnej procedury zamówień publicznych na zasadach określonych ustawą i odrębnym zarządzeniem,
3) Przygotowanie projektu zarządzania wewnętrznego związanego z procesem udzielania zamówień publicznych,
4) Prowadzenie całości spraw związanych z wydatkowaniem środków finansowych  na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z Prawem zamówień publicznych,
5) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
6)Gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach  o udzielenie zamówień publicznych,
7) Obsługa sekretariatu.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 5 000 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ propozycji:  praca stała
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Komunikatywność
 
- Obsługa komputera
 
- Bardzo wysoka kultura osobista
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  [Umiejętność 1] : Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  kontakt przez PUP
Sposób aplikowania:  za pośrednictwem urzędu
Adres:  Witosa 2, 09-200 Sierpc, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Joanna Tułodziecka
Nr telefonu:  242754112 w. 115
E-mail:  j.tulodziecka@pup-sierpc.pl
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Brak danych.