Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 listopada 2025 (środa)

Inspektor/specjalista ds zamówień publicnych k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-10-27
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st.Warszawy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/10802

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Marywilska 44c, 03-042 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne odpowiedzialności:
- Wykonywanie zadań z zakresu zamówień publicznych. Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Ośrodka.

Charakterystyka pracy:
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
- Udział w pracach komisji przetargowych.Przygotowywanie dokumentacji wymaganej regulacjami wewnętrznymi i ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
- Opiniowanie i weryfikacja dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.Wprowadzanie danych do rejestru zamówień publicznych.
- Rejestracja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego.Sporządzanie opinii dotyczących stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zasad udzielania zamówień publicznych.
- Przygotowywanie projektów umów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 13.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • komunikatywność,pracowitość
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie - o to stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135 t.j.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stanowisko inspektor: wykształcenie - wyższe /średnie, staż pracy minimum - 3 lata/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum - 1 rok/2 lata, obszar doświadczenia - Zamówienia Publiczne w Administracji Publicznej,
- stanowisko specjalista : wykształcenie - wyższe /średnie, staż pracy minimum - 4 lata/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum - 3 lata, obszar doświadczenia - Zamówienia Publiczne w Administracji Publicznej,
- obsługa komputera, pakietu MS Office i Open Office.

Wymagania dodatkowe:
- profil wykształcenia Administracja, Prawo, Zamówienia Publiczne,
- komunikatywność,
- rzetelność,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności;
- zaświadczenie o zatrudnieniu kandydata pozostającego w stosunku pracy.
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz.1135 t.j.),
- oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
(w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata),
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego,

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do dnia 05.11.2025r.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kompletu dokumentów na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy ul. Marywilska 44C ,
03-042 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Inspektor/Specjalista ds. zamówień publicznych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st.Warszawy
NIP: 5241065400
REGON: 010751916
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marywilska 44c, 03-042 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dagmara Folman
E-mail: dfolman@opsbialoleka.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności;
- zaświadczenie o zatrudnieniu kandydata pozostającego w stosunku pracy.
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz.1135 t.j.),
- oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
(w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata),
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego,
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-10-27
Komentarze
Polityka Prywatności