Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 6 listopada 2025 (czwartek)

Zastępca kierownika - Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-10-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Pracodawca: Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Numer oferty: StPr/25/0658

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ratuszowa 5, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. rejestrowanie urodzeń, małżeństw i zgonów,
2. przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,
3. wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego,
4. sporządzanie protokołów w rejestrze stanu cywilnego,
5. przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w stosownych ustawach,
6. wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego oraz o zmianie imion i nazwisk,
7. rejestracja zdarzeń, które nastąpiły poza granicami RP, przenoszenie oraz odtwarzanie treści zagranicznych dokumentów stanu cywilnego,
8. dokonywanie wpisów wpływających na treść lub ważność aktów stanu cywilnego,
9. przygotowywanie wniosków o nadanie medali Za długoletnie pożycie małżeńskie i organizowanie uroczystego wręczenia,
10. prowadzenie innych niewymienionych powyżej spraw wynikających z obowiązujących przepisów a dotyczących rejestracji stanu cywilnego,
11. obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 150 do 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne
  • wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe w zakresie:
a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, 1871 i 1897), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
2. posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
3. polskie obywatelstwo,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia,
7. stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków.
b. Wymagania dodatkowe:
1. dyspozycyjność, szczególnie w zakresie możliwości pracy w soboty, w zakresie udzielania ślubów,
2. znajomość ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego i powiązanych aktów wykonawczych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o opłacie skarbowej, o zmianie imienia i nazwiska, kodeks rodzinny i opiekuńczy, kodeks postępowania administracyjnego, prawo prywatne międzynarodowe, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
3. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
4. odporność na stres,
5. znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Exel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
6. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
NIP: 7430006954
REGON: 000525665
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Niedźwiedzka
Nr telefonu: 89 767 85 16
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
2. list motywacyjny, dokumenty poświadczające wykształcenie,
3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
6. klauzula informacyjna załącznik nr 1 do ogłoszenia,
7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-10-27
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności