Numer oferty:  StPr/25/0658
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Ratuszowa 5, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  1. rejestrowanie urodzeń, małżeństw i zgonów,
2. przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,
3. wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego,
4. sporządzanie protokołów w rejestrze stanu cywilnego,
5. przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w stosownych ustawach,
6. wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego oraz o zmianie imion i nazwisk,
7. rejestracja zdarzeń, które nastąpiły poza granicami RP, przenoszenie oraz odtwarzanie treści zagranicznych dokumentów stanu cywilnego,
8. dokonywanie wpisów wpływających na treść lub ważność aktów stanu cywilnego,
9. przygotowywanie wniosków o nadanie medali Za długoletnie pożycie małżeńskie i organizowanie uroczystego wręczenia,
10. prowadzenie innych niewymienionych powyżej spraw wynikających z obowiązujących przepisów a dotyczących rejestracji stanu cywilnego,
11. obsługa  klienta  zewnętrznego  i  wewnętrznego  w  tym  kontakty  bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  17.11.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 5 150 do 5 600 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
 
- wyższe (w tym licencjat), prawnicze
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe w zakresie: 
a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, 
b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r.  Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, 1871 i 1897), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub, 
c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
2. posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w  służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
3. polskie obywatelstwo,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia,
7. stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków.
b. Wymagania dodatkowe:
1. dyspozycyjność, szczególnie w zakresie możliwości pracy w soboty, w zakresie udzielania ślubów, 
2. znajomość ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego i powiązanych aktów wykonawczych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o opłacie skarbowej, o zmianie imienia i nazwiska, kodeks rodzinny i opiekuńczy, kodeks postępowania administracyjnego, prawo prywatne międzynarodowe, ustawy o ochronie danych osobowych,  ustawy o dostępie do informacji publicznej;
3. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
4. odporność na stres,
5. znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Exel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
6. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
NIP:  7430006954
REGON:  000525665
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Izabela Niedźwiedzka
Nr telefonu:  89 767 85 16
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
2. list motywacyjny, dokumenty poświadczające wykształcenie,
3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
6. klauzula informacyjna  załącznik nr 1 do ogłoszenia, 
7. kopia  dokumentu  potwierdzającego  niepełnosprawność  (w  przypadku,  gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym  mowa  w  art.  13a  ust.  2 ustawy  o  pracownikach  samorządowych -pierwszeństwo  w  zatrudnieniu  na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje  osobie  niepełnosprawnej,  o  ile  znajduje  się  w  gronie  wyłonionych kandydatów).
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: telefon