Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 13 listopada 2025 (czwartek)

Stanowisko ds. inwestycji w wydziale zamówień i inwestycji starostwa powiatowego w stargardzie - Stargard, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-10-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Stargardzie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, techniczne, kierunek: budowlane

Numer oferty: StPr/25/0975

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Skarbowa 1, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Stanowisko urzędnicze , prowadzenie zadań inwestycyjnych, których realizacja została przewidziana w WPF oraz budżecie powiatu, opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie projektów umów niezbędnych dla realizowania zadań, monitorowanie procesu inwestycyjnego, analiza i rozpoznawanie ewentualnych zagrożeń dotyczących terminów realizacji, archiwizowanie dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 do 7 510 PLN
Opis wynagrodzenia: zł brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące, techniczne, kierunek: budowlane

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
6) znajomość przepisów ustawy - Prawo budowlane, oraz aktów wykonawczych ustawy
7) wykształcenie, doświadczenie i uprawnienia:
a) wykształcenie średnie techniczne - budowlane, co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją procesów budowlanych w okresie ostatnich 8 lat
b) wykształcenie wyższe - kierunek budownictwo


Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty, złożone w zaklejonej kopercie, opatrzonej opisem "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Wydziale Zamówień i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Stargardzie" należy składać osobiście w siedzibie Starostwa
Powiatowego (Kancelarii Ogólnej) lub przesłać pocztą na adres: 73-110 Stargard, ul. Skarbowa 1, w terminie do 13 listopada 2025 r . (uwaga: liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Stargardzie).
List motywacyjny i CV powinien być opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).

Dokumenty niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiatstargardzki.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Stargardzie, przy ul. Skarbowej 1.


Szczegóły dotyczące naboru: https://bip.powiatstargardzki.pl/artykul/starosta-stargardzki-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-inwestycji-w-wydziale-zamo-5

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Stargardzie
NIP: 8541971943
REGON: 811702289
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Skarbowa 1, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tadeusz Ler
Nr telefonu: 918349771, 914804814
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny bez wizerunku i numeru PESEL,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3) kopie posiadanych opinii, referencji,
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5) oświadczenie RODO (wzór w załączniku),
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu),
7) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjachi umiejętnościach,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
10) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie od lekarza medycyny pracy).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-10-27
ostatnia aktualizacja: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności