Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 listopada 2025 (poniedziałek)

Stanowisko urzędnicze do spraw obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej i funduszu sołeckiego - Milejewo, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-10-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracodawca: Urząd Gminy Milejewo
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1611

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw w zakresie: obronności, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej, funduszu sołeckiego, całokształtu spraw związanych z organizacją imprez masowych i wydawaniem stosownych zezwoleń, realizowanie zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych po uzyskaniu niezbędnych uprawnień, udział w pracach zespołu ds. dostępności
Więcej informacji o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Milejewo
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 18.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 640 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera
  • prawo jazdy kategoria - B

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w szczególności: 1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia,3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 5. wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe, 6. bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku, 7. biegła znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji.
Wymagania dodatkowe :
znajomość zagadnień związanych z obroną cywilną, zaradzaniem kryzysowym, sprawami obronnymi i funduszem sołeckim odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; wiedza z zakresu praktycznego stosowania przepisów prawa na zajmowanym stanowisku, odporność na stres, umiejętność samodzielnego organizowania pracy, dyspozycyjność,
samodzielność, prawo jazdy kat. B
Więcej informacji o naborze znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Milejewo.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Milejewo
NIP: 5782157496
REGON: 000542563
Adres www: www.milejewo.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Wiśniewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny własnoręcznie podpisany, życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie
podpisany, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - własnoręcznie podpisany, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub dodatkowe uprawnienia (kserokopie dyplomów uczelni, zaświadczeń, ukończonych kursów, seminariów itp.)
poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem, oświadczenie kandydata: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych własnoręcznie podpisane, oświadczenie że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe własnoręcznie podpisane, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych potwierdzona za zgodność z oryginałem,oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym objętym naborem - własnoręcznie podpisane, oświadczenie o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 03 listopada 2025 r. do godz. 15.00 pokój nr 12,
pod adres : Urząd Gminy Milejewo ul. Elbląska 47, 82-316 Milejewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej i funduszu sołeckiego
Więcej informacji o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Milejewo
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Nabór do 03.11.2025r.

opublikowano: 2025-10-24
Komentarze
Polityka Prywatności