Numer oferty: StPr/25/0738
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzanie postępowań o zamówienie publiczne w oparciu o przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych, prowadzanie postępowań o zamówienie publiczne z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych, prowadzenie procesów przygotowania inwestycji powiatowych, wynikających z obowiązujących przepisów, nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu powiatu, dotacji celowych oraz funduszy zewnętrznych, wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału. Procedura konkursowa: https://bip.powiatboleslawiecki.pl/index.php?type=4&name=bt558&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu69&value%5B1%5D=1
Warunki pracy na stanowisku:
Praca o charakterze biurowym, będzie świadczona w wymiarze pełnego etatu w siedzibie Starostwa Powiatowego w Bolesławcu w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem
- Umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) minimum 5 lat pracy,
3) minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowiskach w jednostkach samorządu terytorialnego lub 3 lata doświadczenia zawodowego poza urzędem (jednostką) przy wykonywaniu podobnych czynności,
4) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
5) znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 107 z późn. zm.),
6) znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.),
7) znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418),
8) umiejętność obsługi komputera i pakietu Office oraz poczty elektronicznej,
9) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość specyfiki pozyskiwania i realizacji projektów z dofinansowaniem zewnętrznym (środki krajowe i unijne),
2) ukończone kursy, szkolenia, studia z zakresu zamówień publicznych lub/i pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej,
3) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów na stanowisku pracy i podejmowania decyzji w zakresie obowiązków służbowych,
4) komunikatywność, dokładność i systematyczność,
5) umiejętność planowania i organizacji czasu pracy,
6) umiejętność radzenia sobie ze stresem,
7) umiejętność pracy samodzielniej i w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu
NIP: 6121545492
REGON: 230829298
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 756121755
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,
2) CV,
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4) kopie dokumentów poświadczających staż pracy,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie kandydata stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dla celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
7) inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Inne informacje:
Aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzone dopiskiem Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych należy złożyć do dnia 7 listopada 2025 r. w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Bolesławcu przy ul. Armii Krajowej 12.
Aplikacje, które wpłyną po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
W miesiącu poprzedzającym miesiąc ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekracza 6%
co oznacza, że nie zachodzi sytuacja, o której mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatboleslawiecki.pl).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon