Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2 listopada 2025 (niedziela)

Kierownik oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych - Rzeszów, podkarpackie

Data dodania: 2025-10-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RZESZOWA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/4115

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Piotra Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: kierowanie odziałem (komórką) ds. kancelaryjno-administracyjnych,
sprawowanie nadzoru nad sprawami prowadzonymi w komórce ds. kancelaryjno-administracyjnych,
sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki czynności obsługi kancelaryjnej,
sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki obsługi petentów,
sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki ewidencji, rejestrów, sprawozdań,
terminowe udzielanie odpowiedzi na skargi, petycje i interpelacje,
terminowe załatwianie wniosków o udzielenie informacji publicznej,
terminowe załatwianie wniosków o wydanie zaświadczeń,
wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Na stanowisku proponujemy wynagrodzenie 6.500 zł brutto plus dodatek stażowy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA KONIECZNE:
wykształcenie: wyższe administracja, prawo
doświadczenie zawodowe na stanowisku nadzorującym pracowników, oraz w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem sekretariatu i biura podawczego,
biegła znajomość ustawy prawo budowlane,
biegła znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
biegła znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
biegał znajomość przepisów regulujących załatwianie skarg i wniosków,
znajomość ustawy o służbie cywilnej
znajomość funkcjonowania systemu EZD RP
znajomość przepisów kancelaryjnych w tym instrukcji kancelaryjnej
WYMAGANIA DODATKOWE:
prawo jazdy kat B
obsługa komputera, EXCEL
umiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowych


WARUNKI PRACY:
Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, obsługa petentów, przygotowywanie decyzji i innych pism.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Miejsce pracy: 1 piętro budynku, bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Narzędzia pracy: komputer,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RZESZOWA
NIP: 8132965187
REGON: 690587864
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piotra Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszeniem nr 157443 opublikowanym na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/

Strona www: https://pinbdlamrz.bip.gov.pl/
Sposób aplikacji: bezpośrednio do pracodawcy zgodnie z ogłoszeniem nr 157443 opublikowanym na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/
Adres: ul. Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów
Numer telefonu: 17 7484359
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-10-24
Komentarze
Polityka Prywatności