Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 listopada 2025 (poniedziałek)

Samodzielny referent ds kadr - Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-10-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim

Numer oferty: StPr/25/0653

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i przebiegiem pracy pracowników.
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Zapoznawanie pracowników z przepisami
dotyczącymi świadczenia pracy, regulaminami wewnętrznymi.
2. Organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy zgodnie
z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi.
3. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach związanych z zatrudnieniem osób
bezrobotnych - organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, staży zawodowych, oraz
dofinansowaniem szkoleń z KFS.
4. Przygotowanie umów zlecenia.
5. Przygotowanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagród,
premii, dodatku specjalnego, itp.
6. Przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora w zakresie prawa pracy i ich
aktualizowanie.
7. Ustalanie według obowiązujących przepisów stażu pracy wpływającego na wysokość dodatku
stażowego, nagród jubileuszowych, wymiar okresu wypowiedzenia, wymiar urlopu, uprawnień
emerytalnych.
8. Prowadzenie i kontrolowanie ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika,
urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności. Sporządzanie list obecności pracowników.
9. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
10. Zgłaszanie oraz gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem
pracowników.
11. Sporządzanie sprawozdań, statystyki wymaganych przez GUS i inne urzędy dotyczących
w zakresie spraw kadrowych i szkoleń pracowników.
12. Prowadzenie rejestru badań wstępnych, okresowych i kontrolnych.
13. Ustalanie uprawnień do emerytury i renty, kompletowanie dokumentów i przekazanie do ZUS.
14. Przygotowanie arkuszy okresowej oceny pracowników.
15. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
Gromadzenie wszelkich upoważnień i załączników zgodnie z Polityką ochrony danych
osobowych.
16. Prowadzenie rejestru szkoleń bhp oraz wypadków przy pracy.
17. Wystawianie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych dla pracowników.
18. Sporządzanie protokołów z zebrań kierowników.
19. Wykonywanie czynności związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
20. Gromadzenie i właściwe zabezpieczenie dokumentacji kadrowej.
21. Wsparcie przy prowadzeniu składnicy akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
22. Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji pozyskanych w ramach wykonywanej umowy
oraz przestrzeganie obowiązującej w Ośrodku polityki ochrony danych osobowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, administracyjne

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku: administracja, zarządzanie,
ekonomia lub pokrewne,
wymagany staż pracy wynosi 4 lata w przypadku osób z wykształceniem średnim;
1 rok z wykształceniem wyższym
2. Wymagania dodatkowe:
bardzo dobra znajomość przepisów min: kodeks pracy, ustawy o pracownikach
samorządowych, ustawy o pomocy społecznej,
umiejętność pracy w zespole,
systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność i dobra
organizacja pracy,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
znajomość obsługi programów WORD, EXCEL.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
NIP: 7431076744
REGON: 004445093
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Liminowicz
Nr telefonu: 89 767 80 54
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: V. Wymagane dokumenty
1/ CV podpisane własnoręcznie
2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z
oryginałem)
3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1;
4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
(poświadczone za zgodność z oryginałem)
5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
Załącznik nr 2;
6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków samodzielnego
referenta d.s kadr.
7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności
prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo
popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór
na stanowisko pracy samodzielny referent d.s kadr w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w terminie do dnia 03.11.2025r do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na
adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7,
11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli
we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-10-24
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności