Numer oferty: StPr/25/0789
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: wyszukiwanie terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Sosnowca i analiza możliwości przeznaczenia ich do obrotu cywilno-prawnego w drodze przetargu, kompleksowe przygotowanie nieruchomości gminnych i Skarbu Państwa do sprzedaży w drodze przetargów oraz ich obsługa, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie miasta Sosnowca: gromadzenie niezbędnych dokumentów dotyczących wyjaśniania stanu prawnego nieruchomości, współpraca z: sekcją Ksiąg Wieczystych, Archiwum Państwowym, innymi jednostkami w zakresie gromadzenia dokumentacji prawnej, sporządzanie wniosków o zasiedzenie nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawny oraz późniejsze reprezentowanie Gminy lub Skarbu Państwa w tych sprawach przed Sądem Rejonowym w Sosnowcu, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego w Sosnowcu Wydział Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu prawa własności Gminy, Skarbu Państwa, Powiatu, prowadzenie rejestru przeprowadzonych regulacji stanu własności nieruchomości, regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, przygotowanie
dokumentacji oraz wniosków do Wojewody Śląskiego o wydanie decyzji stwierdzającej nabycie
nieruchomości z mocy prawa na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących nabywania nieruchomości do zasobów gminy lub Skarbu Państwa od osób fizycznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 6 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera i wykorzystanie internetu
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe o kierunku administracja lub wyższe o kierunku gospodarka miejska i nieruchomości,
znajomość przepisów:
ustawa o gospodarce nieruchomościami,
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
ustawa przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( art. 73),
ustawa Kodeks cywilny,
ustawa - Kodeks postępowania cywilnego (w podstawowym zakresie),
ustawa o księgach wieczystych i hipotece (w podstawowym zakresie),
umiejętność obsługi komputera (w szczególności edytora tekstu),
odpowiedzialność, operatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
NIP: 6440015167
REGON: 000515885
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.um.sosnowiec.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 296-07-68
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: KONKURS
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,561406,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-stanowisko-podinspektora-ds-sprzedazy-przetargowej-i-zasi.html