Numer oferty: StPr/25/2199
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowanie i obsługa inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji. Koordynacja prac związanych z dokumentacją techniczną inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem informacji o możliwościach dofinansowania inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę Zbuczyn. Przygotowywanie, monitorowanie, raportowanie, rozliczanie i wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy zewnętrznych krajowych i zagranicznych. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków, przygotowanie wniosków beneficjenta o płatność, raportowanie i sprawozdawczość z pozyskiwanych środków. Udział w odbiorach inwestycji oraz innych zadań, udział w komisjach.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku budownictwa i administracji, znajomość przepisów technicznych związanych z budownictwem, posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem procesów inwestycyjnych, nadzorów inwestorskich, rozliczania inwestycji, koordynacji inwestycji
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Zbuczyn
NIP: 8211661613
REGON: 000551289
Adres www: http://zbuczyn.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Jasińska
Nr telefonu: 25 641 63 90
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje oraz inne - szczegłóły pod nr telefonu do kontaktu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon