Numer oferty: StPr/25/0552
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Cel stanowiska: Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna sekratariatu.
Zadania podstawowe:
1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz powadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu;
2) zapewnienie efektywnego przepływu informacji;
3) realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań naczelnika wydziału;
4) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań;
5) prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów i pracowników wydziału;
6) wprowadzanie do CRDK wyników etapów doboru do służby w Policji;
7) udział w prowadzeniu etapów szkolnych doboru kandydatów do służby w Policji;
8) protokołowanie odpraw służbowych.
Zadania dodatkowe:
1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań;
2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji;
3) archiwizowanie dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 24.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
- komunikatywność
- obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej i zespołowej, oceniania, analizy i syntezy, rozwiązywania problemów, koordynowania, interpretacji przepisów, podejmowania decyzji, samodzielności, przewidywania, kreatywności.
Niezbędne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
NIP: 5360013119
REGON: 011968687
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Adres www: www.csp.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Soboń
Nr telefonu: 47 75 55 499
E-mail: kadry@csp.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz osobowy, do pobrania ze strony internetowej Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w zakładce Oferty służby i pracy/Oferta pracy w CSP należy przesłać na adres e-mail: kadry@csp.edu.pl, pocztą na adres siedziby pracodawcy z dopiskiem Wydział Kadr lub dostarczyć osobiście,
- dokumenty aplikacyjne potwierdzające informacje zawarte
w kwestionariuszu,
- dokumenty należy złożyć w terminie 14 dni od dnia publikacji ogłoszenia
o pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta