Numer oferty:  StPr/25/0682
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania;
prowadzenie postępowań w sprawie obowiązku uiszczania opłat za odbieranie odpadów komunalnych lub opróżnianie zbiorników bezodpływowych w przypadku właścicieli nieruchomości, który nie zawarli umów z uprawnionymi podmiotami;
prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych;
prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości 
i porządku w gminach, w szczególności w zakresie zezwoleń na opróżnienia zbiorników bezodpływowych lub instalacji przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych;
praca w terenie przy wykonywaniu kontroli i podejmowanych interwencjach;
współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań wydziału;
przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski składane przez posłów i radnych;
prowadzenie spraw i sporządzanie projektów pism zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego;
przygotowanie projektów aktów prawa miejscowego;
bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi publikowanymi w katalogu LEX i prawo UMB;
wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych;
odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.
Szczegóły pod linkiem:
https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Gospodarowania-Odpadami-Komunalnymi-ZO-1/idn:12067
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Data rozpoczęcia:  17.11.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia:  [System czasu pracy] : W poniedziałki od 7:30 do 17:30
[Praca na czas określony] : pierwsza umowa na max 6-m-cy
[Godzina zakończenia pracy] : 15:00
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  wyższy urzędnik samorządowy
Typ propozycji:  praca stała
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Wymagania niezbędne: 
	wykształcenie wyższe;
	podstawowa znajomość przepisów z  zakresu kodeksu postępowania administracyjnego,
ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,  ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
	niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
	nieposzlakowana opinia;
	pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych;
	stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym  stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
	dobra znajomość obsługi komputera;
	posiadanie prawa jazdy kat. B;
	minimum 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
	praktyczna znajomość procedur w zakresie kontroli osób fizycznych i przedsiębiorców.  
 https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Gospodarowania-Odpadami-Komunalnymi-ZO-1/idn:12067
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Urząd Miejski w Bytomiu
NIP:  6260003257
REGON:  000515684
Krótki opis działalności gospodarczej:  Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www:  www.bytom.pl
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Bożena Biadacz
E-mail:  sd@um.bytom.pl
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
	kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie  wg załączonego wzoru;
	kserokopii świadectwa dyplomu ukończenia studiów wyższych
	oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru*.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie przekroczył 6 %.
Kompletne oferty  w zamkniętych kopertach należy składać: 
osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2  41-902 Bytom
 w terminie do 04 listopada 2025 r.
Koperty należy opatrzyć informacją ZO-1
Kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie kolejnego etapu postępowania.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do 4 listopada 2025 r.