Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 listopada 2025 (poniedziałek)

Stanowisko urzędnicze - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-10-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1690

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie terminarza narad i kolegiów członków kierownictwa Urzędu Miasta Torunia oraz zapewnienie jego sprawnej realizacji,
2) obsługa protokolarna członków kierownictwa Urzędu Miasta Torunia podczas spotkań oficjalnych i roboczych,
3) organizowanie spotkań, posiedzeń i narad kierownictwa Urzędu Miasta Torunia,
4) protokołowanie narad i spotkań kierownictwa Urzędu Miasta Torunia z interesantami i podmiotami zewnętrznymi.

Zakres obowiązków zawarty jest w zarządzeniu nr 302 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 23.10.2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru do Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Torunia dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/61073/stanowiska-urzednicze-gabinet-prezydenta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Naszym pracownikom oferujemy:
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
2) benefity płacowe:
dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13,
nagrody jubileuszowe,
system uznaniowych premii finansowych,
3) pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku i kultury, pakiet sportowo-rekreacyjny,
4) możliwość przystąpienia do pracowniczego ubezpieczenia grupowego,
5) możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach / konferencjach branżowych,
6) możliwość awansu zawodowego.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) siedziba Gabinetu Prezydenta mieści się przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu,
2) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, winda,
3) czas pracy: pełny wymiar.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UMT, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 2-letni staż pracy
(staż pracy rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru),
3) doświadczenie zawodowe na stanowisku protokolanta lub na podobnym stanowisku,
4) doświadczenie zawodowe w zakresie bezpośredniej obsługi spotkań, narad i interesantów lub wymagającego klienta,
5) znajomość przepisów i zagadnień prawnych regulujących pracę administracji publicznej,
6) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
1) znajomość podstawowych zasad protokołu dyplomatycznego,
2) komunikatywna znajomość języka angielskiego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
NIP: 9562288703
REGON: 000596903
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Nowaczyk
E-mail: k.nowaczyk@um.torun.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: ZARZĄDZENIE NR 302
PREZYDENTA MIASTA TORUNIA
z dnia 23.10.2025 r.
w sprawie przeprowadzenia naboru do Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Torunia
Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz § 18 pkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Torunia, stanowiącego załącznik nr 1 do zarządzenia nr 292 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 14 listopada 2024 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Torunia (z późn.zm.1)), zarządza się, co następuje:
§ 1. Postanawia się przeprowadzić nabór na dwa stanowiska urzędnicze w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Torunia.
§ 2. 1. W celu przeprowadzenia czynności naboru, o którym mowa w § 1, ustala się komisję w składzie:
1) Pani Aleksandra Iżycka, dyrektor Gabinetu Prezydenta - przewodnicząca komisji,
2) Pan Paweł Piotrowicz, zastępca dyrektora Wydziału Informatyki i Cyfryzacji - członek komisji,
3) Pani Katarzyna Nowaczyk, podinspektor w Biurze Kadr i Płac - członek komisji.
2. Komisja działa do czasu wyboru kandydatów zaakceptowanych przez Prezydenta Miasta Torunia, chyba że Prezydent podejmie wcześniej decyzję o jej rozwiązaniu.
§ 3. Obsługę organizacyjno-biurową komisji prowadzi Biuro Kadr i Płac.
§ 4. Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru oraz sposób ich udokumentowania, określone zostały w ogłoszeniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Torunia
(-)Paweł Gulewski

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) motywacja przystąpienia do naboru,
2) CV (opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu),
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wyższe,
4) dokumenty potwierdzające co najmniej 2-letni staż pracy,
5) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe na stanowisku protokolanta lub na podobnym stanowisku,
6) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w zakresie bezpośredniej obsługi spotkań, narad i interesantów lub wymagającego klienta,
7) opinie, referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (dokumenty dodatkowe nieobligatoryjne),
8) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.
Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzonej jego własnoręcznym podpisem. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
8. Tryb przeprowadzenia naboru:
1) Termin składania ofert: do dnia 03.11.2025 r. w godzinach pracy urzędu.
2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Oferta pracy nr 38/2025.
3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo iod@um.torun.pl. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Torunia, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 25 stycznia 2018 r. (z późn. zm.). Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Urząd Miasta Torunia informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prezydent Miasta Torunia
(-)Paweł Gulewski
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do 3 listopada 2025 r.

opublikowano: 2025-10-23
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności