Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 listopada 2025 (środa)

Podinspektor/inspektor ds. administracyjnych - Reguły, mazowieckie

Data dodania: 2025-10-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0909

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie czynności związanych z obsługą funduszu sołeckiego oraz funduszu osiedla:
a) przyjmowanie wniosków dotyczących zawarcia umów na realizację zadań,
b) przygotowywanie umów i zleceń na realizację zadań,
c) bieżący kontakt z Wykonawcami celem ustalenia terminów, zakresów oraz dodatkowych ustaleń niezbędnych do realizacji zadań,
d) bieżący kontakt z sołtysami oraz przewodniczącymi osiedli dotyczący wykonania budżetu oraz realizowanych zadań,
e) analizowanie, dokonywanie zmian w budżecie oraz pilnowanie bieżącego wykonania budżetu sołeckiego oraz osiedlowego,
f) aktualizowanie harmonogramu wykorzystania świetlic,
g) podejmowanie, pobieranie oraz rozliczanie zaliczek gotówkowych dla sołtysów i przewodniczących osiedla
h) współpraca z poszczególnymi Referatami merytorycznymi w zakresie zarządzania i bieżącej konserwacji świetlic będących własnością Gminy
2. Wykonywanie czynności związanych z bieżącą pracą Referatu:
a) przygotowywanie umów oraz zleceń na realizację bieżących zadań Referatu OA,
b) opisywanie faktur dotyczących wykorzystania budżetu Referatu OA,
c) kontrolowanie bieżącego wykonania budżetu, dokonywanie zmian oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w ramach budżetu Referatu OA,
d) przygotowywanie pism wychodzących dotyczących bieżącej pracy Referatu, w tym odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej.
3. Realizowanie zadań organizacyjnych i kancelaryjnych dotyczących zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, jak również wyborów powszechnych, referendów i spisów.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110392025,p185804113
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 340 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe (staż pracy nie jest wymagany),
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o funduszu sołeckim, ustawy o dostępie do informacji publicznej i Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego oraz pracy z budżetem i funduszem sołeckim/osiedlowym,
2) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
3) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne,
4) obowiązkowość, rzetelność i dokładność,
5) umiejętności planowania i organizacji pracy.
Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110392025,p185804113
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: DOROTA CHALIMONIUK
Nr telefonu: 22 350 91 38
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-10-23
ostatnia aktualizacja: 2025-10-24
Komentarze
Polityka Prywatności