Numer oferty:  StPr/25/1848
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  kompleksowa obsługa zamówień publicznych (analiza dokumentacji, weryfikacja warunków udziału,
przygotowanie ofert);
2) zadania związane z procedurą przetargową: analiza dokumentacji, przygotowanie oferty, weryfikacja
ofert, korespondencja z potencjalnymi wykonawcami, wybór wykonawcy;
3) obsługa sekretariatu w tym:
a) prowadzenie obsługi kancelaryjnej Centrum,
b) przyjmowanie i kopertowanie korespondencji, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej
oraz wychodzącej z Centrum,
c) prowadzenie rejestrów, m.in: zarządzeń, umów, pism wychodzących, projektów,
d) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
gospodarczych i finansowych- kontrola merytoryczna oraz formalno-rachunkowa,
e) ewidencjonowanie i odpisywanie amortyzacji środków trwałych,
f) pilnowanie porządków w dokumentacji bieżącej i archiwizacja dokumentów kancelarii.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  02.01.2026
Wynagrodzenie brutto:  od 5 500 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  1. Wymagania niezbędne jakie powinien spełniać kandydat:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykazuje znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
3) wykształcenie: wyższe
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się;
2) samodzielność;
3) sumienność, dokładność;
4) kierowanie się zasadami etyki zawodowej;
5) bardzo dobra organizacja pracy;
6) nastawienie na współpracę;
7) znajomość pakietu MS Office;
8) znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Centrum Usług Społecznych w Będzinie
NIP:  4990189316
REGON:  330497930
Krótki opis działalności gospodarczej:  gminny ośrodek pomocy społecznej
Adres www:  cus.bedzino.pl
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Mariola Stolarczyk
Nr telefonu:  573954389
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  dodatkowe infornacje: umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca w godz. 7:00 -15:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP CUS w Będzinie  https://bip.cus.bedzino.pl/oferty-pracy-w-cus/n,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP CUS w Będzinie  https://bip.cus.bedzino.pl/oferty-pracy-w-cus/n,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko