Numer oferty: StPr/25/1848
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa zamówień publicznych (analiza dokumentacji, weryfikacja warunków udziału,
przygotowanie ofert);
2) zadania związane z procedurą przetargową: analiza dokumentacji, przygotowanie oferty, weryfikacja
ofert, korespondencja z potencjalnymi wykonawcami, wybór wykonawcy;
3) obsługa sekretariatu w tym:
a) prowadzenie obsługi kancelaryjnej Centrum,
b) przyjmowanie i kopertowanie korespondencji, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej
oraz wychodzącej z Centrum,
c) prowadzenie rejestrów, m.in: zarządzeń, umów, pism wychodzących, projektów,
d) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
gospodarczych i finansowych- kontrola merytoryczna oraz formalno-rachunkowa,
e) ewidencjonowanie i odpisywanie amortyzacji środków trwałych,
f) pilnowanie porządków w dokumentacji bieżącej i archiwizacja dokumentów kancelarii.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne jakie powinien spełniać kandydat:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykazuje znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
3) wykształcenie: wyższe
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się;
2) samodzielność;
3) sumienność, dokładność;
4) kierowanie się zasadami etyki zawodowej;
5) bardzo dobra organizacja pracy;
6) nastawienie na współpracę;
7) znajomość pakietu MS Office;
8) znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Centrum Usług Społecznych w Będzinie
NIP: 4990189316
REGON: 330497930
Krótki opis działalności gospodarczej: gminny ośrodek pomocy społecznej
Adres www: cus.bedzino.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariola Stolarczyk
Nr telefonu: 573954389
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe infornacje: umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca w godz. 7:00 -15:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP CUS w Będzinie https://bip.cus.bedzino.pl/oferty-pracy-w-cus/n,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP CUS w Będzinie https://bip.cus.bedzino.pl/oferty-pracy-w-cus/n,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko