Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 listopada 2025 (poniedziałek)

Od podinspektora do inspektora w referacie usług wspólnych - Milanówek, mazowieckie

Data dodania: 2025-10-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Pracodawca: Urząd Miasta Milanówka
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0378

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kontrola wprowadzonych lub wprowadzenie do systemu FK dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez Referat Usług Wspólnych;
* Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;
* Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla:
- ośrodków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych,
- rozrachunków z kontrahentami,
- operacji zakupu,
- operacji gotówkowych – rozliczenie kasy;
* Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych dla wyżej wymienionych jednostek, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów i zaczytywanie ich do systemu Besti@;
* Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca zapisów analitycznych dokonywanych na bieżąco według podziałek klasyfikacji budżetowej lub innych wymaganych kryteriów, w zakresie realizowanych zadań, z zapisami na kontach przeciwstawnych;
* Analiza na koniec każdego miesiąca prawidłowości księgowań na kontach analitycznych oraz prawidłowości powiązań między kontami;
* Bieżąca analiza i kontrola prowadzonej ewidencji pozabilansowej;
* Sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawień obrotów i sald kont syntetycznych dla każdego z prowadzonych rejestrów (dzienników cząstkowych);
* Bieżące i terminowe sporządzanie, w zakresie prowadzonych spraw, informacji, zestawień, rozliczeń i sprawozdań z wykonywanych zadań oraz sprawozdań statystycznych i finansowych;
* Bieżące i prawidłowe prowadzenie tabeli amortyzacyjnej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych jednostek obsługiwanych:
* Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce obsługiwanej inwentaryzacji;
* Bieżące przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji finansowej gromadzonej w zakresie prowadzonych spraw jednostek obsługiwanych;
* Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie;
* Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1135);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przynajmniej rok doświadczenia w księgowości;
- znajomość ustaw, w szczególności: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
- biegła obsługa komputera w zakresie MS Office;
- zdolności organizacyjne, analityczne i logicznego myślenia;
- zaangażowanie, dociekliwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność;
- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole;
- wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymaganie dodatkowe (pożądane):
- doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych;
- znajomość oprogramowania systemów księgowych;
- wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Milanówka
NIP: 5291004197
REGON: 000525889
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Pakuła
Nr telefonu: 227583061
E-mail: joanna.pakula@milanowek.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego ksero dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych (imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej, po przeprowadzonej procedurze naboru, w informacji o wynikach naboru*;
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych*;
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Milanówka stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 78/IX/2025 Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 7 kwietnia 2025 roku.
* druki kwestionariusza, klauzuli informacyjnej i oświadczeń są do pobrania na stronie www.bip.milanowek.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek.
z dopiskiem: OGŁOSZENIE NR 46/2025 oraz podanym numerem telefonu kontaktowego
w terminie do dnia 3 listopada 2025 r. do godz. 18.00
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.milanowek.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynkach A i C Urzędu Miasta., Termin: w terminie do dnia 3 listopada 2025 r. do godz. 18.00, Godziny : do godz. 18.00

opublikowano: 2025-10-23
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności