Numer oferty: StPr/25/0436
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Brańska 13, 17-123 Rudka, powiat: bielski, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjno-biurowa rady gminy, obsługa kancelaryjno-biurowa urzędu gminy w tym sekretariatu, prowadzenie spraw socjalnych pracowników, prowadzenie archiwum zakładowego, zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe i środki czystości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera w stopniu dobrym
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Preferowane wykształcenie wyższe: administracja, prawo; niekaralność, samodzielność, komunikatywność.
Zakres obowiązków oraz szczegółowe informacje są dostępne na stronie BIP Gminy Rudka w zakładce Nabory.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Rudka
NIP: 5431445407
REGON: 050511428
Krótki opis działalności gospodarczej: Jednostka samorządu terytorialnego
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rudka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Brańska 13, 17-123 Rudka, powiat: bielski, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Dąbrowska
Nr telefonu: 857305853
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon