Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 listopada 2025 (sobota)

Administrator nieruchomości - Mińsk Mazowiecki, mazowieckie

Data dodania: 2025-10-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MECHANIK"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/769

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Piękna 2/51, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Koordynowanie działań dotyczących obsługi nieruchomości,
2. Dokonywanie bieżących kontroli budynków i terenów zewnętrznych,
3. Nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz zlecanie i kontrola nad usuwaniem bieżących awarii w budynkach,
4. Nadzór i kontrola personelu sprzątającego,
5. Analizowanie zużycia mediów, podejmowanie działań ograniczających ich zużycie,
6. Współpraca z działem księgowości,
7. Prowadzenie spraw terenowo - prawnych w obsługiwanych nieruchomościach,
8. Negocjowanie warunków umów z dostawcami oraz nadzór nad ich dotrzymywaniem,
9. Prowadzenie bieżącej korespondencji z mieszkańcami, urzędami itp.,
10. Przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeniowych
w budynkach, stronie internetowej Spółdzielni i innych portalach wskazanych przez Zarząd oraz nadzór nad ich aktualnością,
11. Nadzór i współpraca z firmami konserwującymi telewizję naziemną i monitoring,
12. Uzgadnianie potrzeb materiałowych, zamawianie oraz wykonywanie zakupów
w zakresie obszaru działania zespołu konserwatorów i personelu sprzątającego oraz dla biura Spółdzielni,
13. Prowadzenie odczytów urządzeń pomiarowych (wody, centralnego ogrzewania), przygotowywanie list z odczytami,
14. Prowadzenie spraw związanych z obsługą pojazdów służbowych (ubezpieczenia, likwidacje szkód, naprawy, itp.).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • Obsługa komputera .

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, możliwość przyuczenia

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MECHANIK"
NIP: 8221021921
REGON: 00127846000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piękna 2/51, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 25 758 69 12
E-mail: biuro@smmechanik.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-10-23
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności