Numer oferty:  StPr/25/0424
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Sierakowskich 15, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Kierowanie i nadzór nad pracami Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej.
Przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań Zespołu.
Dokonywanie okresowych ocen pracowników Zespołu.
Realizowanie postanowień sądowych w sprawie umieszczeń dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.
Przygotowywanie projektów procedur dotyczących organizacji rodzinnej pieczy zastępczej oraz nadzór nad ich aktualizacją i stosowaniem.
Prowadzenie spraw dotyczących naboru i kwalifikacji kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej, prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego.
Organizowanie wsparcia specjalistycznego dla rodzin zastępczych i dzieci w nich przebywających.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Data rozpoczęcia:  02.02.2026
Wynagrodzenie brutto:  od 5 000 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  naczelnik / kierownik wydziału
Typ propozycji:  praca stała
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
-  doświadczenie w pracy w zespole
 
-  komunikatywność i wysoka kultura osobista
 
-  prawo jazdy kategoria - B
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Wykształcenie wyższe na kierunku: psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie lub dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu: pedagogiki, psychologii, nauk o rodzinie, lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki.
Trzyletni staż pracy w instytucjach wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej lub pomocy społecznej.
Niekaralność.
Praca na czas określony: 02.02.2026r. - 31.07.2026r.- możliwość przedłużenia
Godzina zakończenia pracy: 15:30
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie
NIP:  5791957687
REGON:  192641951
Adres www:  www.pcprsztum.pl
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Sierakowskich 15, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Ewelina Łęgowska
Nr telefonu:  55 267-74-79
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Wymagane dokumenty dostępne na stronie BIP PCPR:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, kursów),
- oryginał kwestionariusza osobowego (Załącznik Nr 1 ),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie w przypadku zatrudnienia,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu Karnego:
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców na tle Przestępstw Seksualnych,
- o wypełnianiu obowiązku alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu wykonawczego,
- o władzy rodzicielskiej,
- o obywatelstwie,
- o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną (wzory w załącznikach nr 2 i nr 3).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 29.10.2025r. do godz. 15.00. z dopiskiem na kopercie :  
Nabór na stanowisko kierownika zespołu rodzinnej pieczy zastępczej".
1)osobiście w Sekretariacie PCPR lub
2)pocztą na adres  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie, ul. Os. Sierakowskich 15, 82- 400 Sztum.
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon