Numer oferty:  StPr/25/1195
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Bolesława Chrobrego 12-14/1, 57-420 Radków, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie akt osobowych pracowników
2) sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy
3) sporządzanie pism dotyczących zatrudniania pracowników
4) kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wydawanie skierowań na badania
5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
6) sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
7) sporządzanie listy płac
8) naliczanie wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzonymi dokumentami
9) prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, kart podatkowych
10) sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
11) prowadzenie rejestru i rozliczanie umów zleceń
12) naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne naliczanie i przesyłanie deklaracji do ZUS
13) zgłaszanie do ZUS pracowników zatrudnianych i zwalnianych
14) sporządzanie rocznych raportów imiennych dla pracowników
15) dokonywanie korekt dokumentów
16) naliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych
17) sporządzanie wszelkich informacji kadrowo-płacowych niezbędnych dla celów planowania i sprawozdawczości
18) naliczanie wymiaru urlopu, opracowanie i realizacja planów urlopowych
19) prowadzenie składnicy akt
20) obowiązki wynikające z zakresu Ochrony Danych Osobowych
21) wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty do spraw kadr i płac
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 5 700 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa pracy
 
- Obsługa komputera
 
 
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  1) obywatelstwo polskie
2) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) nieposzlakowana opinia
5) wykształcenie średnie lub wyższe
6) staż pracy:
- w przypadku wykształcenia średniego  3 lata
- w przypadku wykształcenia wyższego  nie wymagany
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Integracyjny Radkowski Zespół Żłobków
NIP:  8851636535
REGON:  022105160
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Bolesława Chrobrego 12-14/1, 57-420 Radków, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Danuta Pawlicka
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  OFERTA KONKURSOWA
Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez kandydata) z usunięciem wizerunku kandydata umieszczonym na
dokumencie, a w przypadku nieusunięcia wizerunku wraz z klauzulą zgody (wzór klauzuli zgody
do pobrania z BIP)
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy  świadectwa pracy,
zaświadczenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata)
3) oryginał kwestionariusza osobowego (wzór do pobrania z BIP)
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystaniu w pełni z praw publicznych
5) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kandydata)
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście