Numer oferty: StPr/25/1195
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 12-14/1, 57-420 Radków, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie akt osobowych pracowników
2) sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy
3) sporządzanie pism dotyczących zatrudniania pracowników
4) kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wydawanie skierowań na badania
5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
6) sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
7) sporządzanie listy płac
8) naliczanie wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzonymi dokumentami
9) prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, kart podatkowych
10) sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
11) prowadzenie rejestru i rozliczanie umów zleceń
12) naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne naliczanie i przesyłanie deklaracji do ZUS
13) zgłaszanie do ZUS pracowników zatrudnianych i zwalnianych
14) sporządzanie rocznych raportów imiennych dla pracowników
15) dokonywanie korekt dokumentów
16) naliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych
17) sporządzanie wszelkich informacji kadrowo-płacowych niezbędnych dla celów planowania i sprawozdawczości
18) naliczanie wymiaru urlopu, opracowanie i realizacja planów urlopowych
19) prowadzenie składnicy akt
20) obowiązki wynikające z zakresu Ochrony Danych Osobowych
21) wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty do spraw kadr i płac
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa pracy
- Obsługa komputera
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1) obywatelstwo polskie
2) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) nieposzlakowana opinia
5) wykształcenie średnie lub wyższe
6) staż pracy:
- w przypadku wykształcenia średniego 3 lata
- w przypadku wykształcenia wyższego nie wymagany
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Integracyjny Radkowski Zespół Żłobków
NIP: 8851636535
REGON: 022105160
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bolesława Chrobrego 12-14/1, 57-420 Radków, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Danuta Pawlicka
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: OFERTA KONKURSOWA
Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez kandydata) z usunięciem wizerunku kandydata umieszczonym na
dokumencie, a w przypadku nieusunięcia wizerunku wraz z klauzulą zgody (wzór klauzuli zgody
do pobrania z BIP)
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy świadectwa pracy,
zaświadczenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata)
3) oryginał kwestionariusza osobowego (wzór do pobrania z BIP)
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystaniu w pełni z praw publicznych
5) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kandydata)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście