Numer oferty:  StPr/25/0846
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów własnych Powiatu i Starostwa Powiatowego-  księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów,
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów Skarbu Państwa-  księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów Skarbu Państwa,
- Rozliczanie dochodów Skarbu Państwa i terminowe przekazywanie dochodów do Urzędu Wojewódzkiego,
- Wystawianie faktur VAT w zakresie dochodów Starostwa dla osób fizycznych i prawnych, prowadzenie rejestru VAT w zakresie dochodów i wydatków Starostwa i Skarbu Państwa oraz przygotowywanie deklaracji JPK_V7 ze Starostwa,
- Prowadzenie korespondencji z bankiem obsługującym Starostwo, zwroty wadium oraz kontrola prawidłowości naliczania odsetek przez bank,
- Weryfikacja dokumentów wpływających do Wydziału Finansów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja dokumentów, przekazywanie dokumentów do wydziałów oraz monitorowanie zwrotu,
- Wycena inwentaryzacji rocznej,
- Udział w przygotowaniu Budżetu Powiatu i planu finansowego Starostwa na dany rok budżetowy,
- Prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentów księgowych.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 4 666 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
 
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
 
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
 
- nieposzlakowana opinia
 
 
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- mile widziane wykształcenie z zakresu rachunkowości i finansów
 
- odporność na stres
 
- zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole
 
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
 
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej lub rządowej
 
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
 
- systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
 
 
Inne wymagania:  PŁACA ZASADNICZA + DODATEK STAŻOWY 
przy stażu powyżej 5 lat. 
PIERWSZA UMOWA 6 MIESIĘCY
W PRZYPADKU WYKSZTAŁCENIA ŚREDNIEGO WYMAGANY JEST 3- LETNI STAŻ PRACY
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa.
Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Finansów.
Termin składania ofert upływa w dniu 14 listopada 2025 roku o godzinie 14:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/
Więcej informacji na stronie: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-finansow-starostwa-powiatowego-w-szamotulach
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP:  7871812874
REGON:  631277003
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
 
Nr telefonu:  612928705
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada),
5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon