Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 listopada 2025 (piątek)

Podinspektor w wydziale finansów - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-10-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0846

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów własnych Powiatu i Starostwa Powiatowego- księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów,
- Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów Skarbu Państwa- księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów Skarbu Państwa,
- Rozliczanie dochodów Skarbu Państwa i terminowe przekazywanie dochodów do Urzędu Wojewódzkiego,
- Wystawianie faktur VAT w zakresie dochodów Starostwa dla osób fizycznych i prawnych, prowadzenie rejestru VAT w zakresie dochodów i wydatków Starostwa i Skarbu Państwa oraz przygotowywanie deklaracji JPK_V7 ze Starostwa,
- Prowadzenie korespondencji z bankiem obsługującym Starostwo, zwroty wadium oraz kontrola prawidłowości naliczania odsetek przez bank,
- Weryfikacja dokumentów wpływających do Wydziału Finansów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja dokumentów, przekazywanie dokumentów do wydziałów oraz monitorowanie zwrotu,
- Wycena inwentaryzacji rocznej,
- Udział w przygotowaniu Budżetu Powiatu i planu finansowego Starostwa na dany rok budżetowy,
- Prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentów księgowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  • posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
  • nieposzlakowana opinia

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • mile widziane wykształcenie z zakresu rachunkowości i finansów
  • odporność na stres
  • zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej lub rządowej
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
Inne wymagania: PŁACA ZASADNICZA + DODATEK STAŻOWY
przy stażu powyżej 5 lat.
PIERWSZA UMOWA 6 MIESIĘCY
W PRZYPADKU WYKSZTAŁCENIA ŚREDNIEGO WYMAGANY JEST 3- LETNI STAŻ PRACY

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa.
Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Finansów.
Termin składania ofert upływa w dniu 14 listopada 2025 roku o godzinie 14:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Więcej informacji na stronie: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-finansow-starostwa-powiatowego-w-szamotulach

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 612928705
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada),
5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-10-22
ostatnia aktualizacja: 2025-11-03
Komentarze
Polityka Prywatności