Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 października 2025 (piątek)

136-sekretarka w wydziale postępowań administracyjnych - Radom, mazowieckie

Data dodania: 2025-10-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1928

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 11 LISTOPADA 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie, rejestracja i wysyłanie przesyłek wytworzonych przez pracowników wydziału,
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej przesyłek wysyłanych przez pracowników wydział oraz odbiór poczty,
- rozdzielanie dokumentacji dla poszczególnych pracowników wydziału,
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego, rejestru teczek oraz innych dokumentów dotyczących obiegu korespondencji,
- ewidencjonowanie, przechowywanie oraz dokonywanie okresowych aktualizacji powszechnie obowiązujących i resortowych przepisów prawnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Data zakończenia: 01.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • obsługa komputera MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • komunikacja i współpraca zespołowa

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Umiejętność ustalania hierarchii zadań
W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 LISTOPADA 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Kaniewska-Śwircz
Nr telefonu: 477014053
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv+oświadczenia
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-10-22
ostatnia aktualizacja: 2025-10-24
Komentarze
Polityka Prywatności