Numer oferty:  StPr/25/1604
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Elizy Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Nadzór nad realizacją zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (zwanego dalej Departamentem) w zakresie: 
a) koordynowania przedsięwzięć oraz nadzorowania zadań realizowanych w Urzędzie, wynikających z obszarów 
    działania Departamentu, w tym: przygotowania w zakresie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej 
    podmiotów, struktur, zasobów i infrastruktury na terenie miasta, powiadamiania, ostrzegania i alarmowania 
    ludności o zagrożeniach na obszarze miasta,
b) organizowania i wykonywania zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej, 
    spraw obronnych i ochrony przeciwpowodziowej, w tym: przygotowania Miejskiego Centrum Zarządzania 
    Kryzysowego do realizacji zadań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym, prowadzenia analizy sił 
    i środków oraz budowania systemu koordynacji działań jednostek ochrony przeciwpożarowej oraz służb, inspekcji, 
    Państwowej Straży Pożarnej, Ochotniczej Straży Pożarnej oraz innych podmiotów biorących udział w działaniach 
    ratowniczych na obszarze miasta;
- nadzór nad realizacją zadań Departamentu w obszarze zarządzania kryzysowego w zakresie:
a) opracowania, wdrożenia i aktualizacji Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego,
b) przygotowania struktur sił i środków do działania w sytuacji kryzysowej oraz organizacji, wyposażenia i utrzymania 
    magazynu przeciwpowodziowego,
c) prowadzenia monitoringu przewidywanych zagrożeń i planowania przedsięwzięć związanych z reagowaniem 
    i usuwaniem ich skutków,
d) koordynowania przedsięwzięć wynikających z sytuacji kryzysowych na terenie miasta Elbląg, 
e) współdziałania z Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Centrami Kryzysowymi gmin i starostw; 
- nadzór nad realizacją zadań Departamentu w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, w zakresie:
a)prowadzenia spraw związanych z organizowaniem zgromadzeń oraz prowadzeniem imprez masowych, w tym:
     koordynowania przedsięwzięciami i współdziałania ze służbami mundurowymi i innymi instytucjami w zakresie  
     zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas imprez masowych oraz współpracy w zakresie 
     bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas organizacji imprez o charakterze kulturalnym, artystyczno - 
     rozrywkowym, sportowym,
b) bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na terenie Miasta, w tym: analizy, oceny oraz monitorowania stanu 
    porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta, koordynowania i współdziałania w ramach działań 
    podejmowanych przez organy administracji państwowej, Policję, Straż Graniczną, Państwową Straż Pożarną, Straż 
    Miejską oraz inne podmioty, instytucje i organizacje w sferze bezpieczeństwa mieszkańców;
- nadzór nad realizacją zadań Departamentu w obszarze spraw obronnych, ochrony ludności i obrony cywilnej, 
   w zakresie:
a) organizowania i prowadzenia spraw związanych z obronnością kraju, w tym: przygotowania decyzji administracyjnych do nakładania świadczeń na rzecz obronności kraju oraz organizacja cywilno - gospodarczego wsparcia układu militarnego w ramach HNS, przygotowania i aktualizacji planów funkcjonowania miasta w warunkach zewnętrznego zagrożenia,
b) współpracy ze służbami, inspekcjami, strażami oraz innymi podmiotami w zakresie ochrony ludności, w tym: utrzymania gotowości elementów systemów prognozowania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach, planowania oraz organizowania szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wspierania programów edukacyjnych mających na celu przygotowanie do reagowania na potencjalne zagrożenia na obszarze miasta,
c) realizacji zadań z zakresu planowania cywilnego, w tym: współpracy ze służbami i inspekcjami w zakresie wykrywania zagrożeń oraz systemu powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach, przygotowania propozycji do planowania działalności w zakresie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz nadzoru nad ich realizacją.
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy -listopad 2025
Wynagrodzenie od 5550 zł brutto -10 400 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  01.11.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 5 550 PLN
Opis wynagrodzenia:  W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym (do stażu pracy wlicza się wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze  zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku);
znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: ustawa o dostępie do informacji publicznej, o finansach publicznych, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, o ochronie informacji niejawnych, 
o ochronie przeciwpożarowej,  o ochotniczych strażach pożarnych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27  kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE  (ogólne  rozporządzenie o ochronie danych);wiedza z zakresu organizacji pracy i zarządzania personelem;umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej;dyspozycyjność, odporność na stres, asertywność, dokładność, terminowość;umiejętność analitycznego myślenia;umiejętność współpracy, komunikatywność;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:  studia podyplomowe z zakresu zarządzania kryzysowego;doświadczenie na podobnym stanowisku;operatywność, sprawne zarządzanie zespołami ludzkimi, lojalność;zdolność do podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów, umiejętność motywowania.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Urząd Miejski w Elblągu
NIP:  5780007338
REGON:  000595111
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Ewa Cholewińska
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  życiorys (CV) - podpisany przez kandydata; kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata -   dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub kopie dokumentów potwierdzających prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia lub prowadzenia działalności gospodarczej); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia  29 października 2025 r.  z następującą adnotacją:  Nabór na stanowisko Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, w terminie do dnia 29  października 2025 r.
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300  Elbląg lub
-  składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1  parter sala nr 100, lub
- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 29.10.2025r.