Numer oferty: StPr/25/10617
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Nowogrodzka 31/405, 00-511 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna i składanie wniosków w urzędach w imieniu kierowców-cudzoziemców,
- kompleksowe wsparcie w uzyskaniu Profilu Kierowcy Zawodowego (PKZ) i wymiany zagranicznego prawa jazdy na polskie,
- komunikacja i reprezentacja klientów w kontaktach z urzędami oraz monitorowanie statusu wniosków,
- udzielanie informacji dotyczących obowiązujących przepisów i wsparcie w legalizacji dokumentów kierowców.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.25
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne
Miejsce pracy: ul. Nowogrodzka 31 m. 405.
Godziny pracy: 8-11.
Zgłoszenia: office@centrum95.com, tel.: 517 542 326.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Centrum Szkolenia Sp. z o.o.
NIP: 7011217959
REGON: 529368029
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowogrodzka 31/405, 00-511 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 517 542 326
E-mail: office@centrum95.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail