Numer oferty:  StPr/25/10617
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Nowogrodzka 31/405, 00-511 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  - obsługa administracyjna i składanie wniosków w urzędach w imieniu kierowców-cudzoziemców,
- kompleksowe wsparcie w uzyskaniu Profilu Kierowcy Zawodowego (PKZ) i wymiany zagranicznego prawa jazdy na polskie,
- komunikacja i reprezentacja klientów w kontaktach z urzędami oraz monitorowanie statusu wniosków,
- udzielanie informacji dotyczących obowiązujących przepisów i wsparcie w legalizacji dokumentów kierowców.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  0.25
Liczba godzin pracy w tygodniu:  10.0
Data rozpoczęcia:  03.11.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 2 500 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  technik administracji*
Typ propozycji:  praca stała
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne
Miejsce pracy: ul. Nowogrodzka 31 m. 405.
Godziny pracy: 8-11.
Zgłoszenia: osk@centrum95.com
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Centrum Szkolenia Sp. z o.o.
NIP:  7011217959
REGON:  529368029
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Nowogrodzka 31/405, 00-511 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
E-mail:  osk@centrum95.com
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: e-mail