Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Podinspektor w referacie iii odszkodowań wydziału gospodarki nieruchomościami - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-10-21
Dodane przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/2025-10-21/1980

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Przy Moście 1, 30-508 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Samodzielne prowadzenie postępowań i sporządzanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w sprawach o ustalenie odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w szczególności:
-kompletowanie dokumentacji geodezyjnej i wieczysto księgowej niezbędnej do ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne,
-ustalenie stron postępowania,
-sporządzanie wezwań o uzupełnienie formalno prawnych braków w postępowaniach,
-określenie przedmiotu zamówienia publicznego dla rzeczoznawcy majątkowego,
-sprawdzanie operatów szacunkowych w zakresie formalnym i merytorycznym,
-sporządzanie projektów postanowień o zawieszeniu, podjęciu lub wznowieniu postępowania,
-sporządzanie projektów decyzji kończących postępowanie.
2. Cykliczne sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.
3. Przekazywanie obligatoryjnych danych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
5. Prawidłowe zabezpieczanie danych osobowych.

Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Podinspektor w Referacie III Odszkodowań w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie dostępnego pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html
Ogłoszenie nr ORB-I.2110.27.2025
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 do 5 900 PLN
Opis wynagrodzenia: 1)praca w wymiarze 1 etat, administracyjno-biurowa, o charakterze samodzielnym jednak wymagająca umiejętności współdziałania z innymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i jednostkami organizacyjnymi powiatu oraz Instytucjami zewnętrznymi. Praca wykonywana przy monitorze ekranowym w pozycji wymuszonej, związana z obsługą klienta zewnętrznego oraz koniecznością wyjazdów służbowych w celu pozyskiwania niezbędnej dokumentacji do prowadzonych postępowań;
2)wynagrodzenie zasadnicze od 5400 zł do 5900 zł miesięcznie (odpowiednio do posiadanej wiedzy, doświadczenia zawodowego i umiejętności) oraz dodatek za wysługę lat zgodnie obowiązującymi przepisami;
3)ponadto oferuje się:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pierwsza umowa na czas określony na okres 6 m-cy,
- w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę w jednostce samorządu terytorialnego, organizuje się służbę przygotowawczą,
- atrakcyjne godziny pracy,
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe,
- praca w miłej atmosferze,
- terminowo wypłacane wynagrodzenie,
-możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego.

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnion
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik geodeta*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • Pracownik do spraw administracji publicznej
  • Efektywna komunikacja w pracy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów:
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.) dla stanowisk urzędniczych, w tym:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Nieposzlakowana opinia,
5) Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, t.j.:
a) wykształcenie wyższe z zakresu: gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, ekonomii
LUB
b) wykształcenie wyższe + studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości
LUB
c) wykształcenie średnie geodezyjne oraz staż pracy minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej

Wymagania dodatkowe od kandydatów: (będące przedmiotem oceny)
1) Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności:
a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
c) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (wybrane przepisy)
d) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,
e) przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej,
2) Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
3) Dobra organizacja pracy,
4) Umiejętność obsługi komputera z pracą w programie Word, Excel, Lex, na poziomie niezbędnym do realizacji zadań,
5) Mile widziany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym.
6) Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
7) Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.
8) Umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
NIP: 6772081303
REGON: 351554867
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Adres www: www.powiat.krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Jodłowska
Nr telefonu: 12 634-42-66
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2.życiorys curriculum vitae;
3.kserokopie dyplomów lub dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego składa kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego:
a)certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
b)dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
c)świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty;
d)świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości,
5.kopie świadectw pracy lub w przypadku trwającego aktualnie zatrudnienia zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające staż pracy - w wymiarze wynikającym z treści ogłoszenia o naborze jako wymaganym do wykonywania pracy na stanowisku,
6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą RODO;
7.oświadczenie kandydata o:
1)pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
2)niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3)nieposzlakowanej opinii,
8.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów niezbędnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wzory dokumentów dostępne są w BIP Starostwa Powiatowego w Krakowie:
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie na al. Słowackiego 20, na Dzienniku Podawczym lub przesłać pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Krakowie w zaklejonej kopercie wraz z wyszczególnionym spisem załączników wraz dopiskiem na kopercie:
DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO
PODINSPEKTOR
W REFERACIE III ODSZKODOWAŃ
WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
STAROSTWA POWIATOWEGO W KRAKOWIE
nazwa stanowiska pracy
Ogłoszenie Nr ORB-I.2110.27.2025
Termin składania dokumentów: od 22.10.2025 r. do 12.11.2025 r.

Datą złożenia oferty, jest data osobistego jej dostarczenia lub data wpływu do Urzędu przy wysyłce pocztowej/elektronicznej.
Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.


opublikowano: 2025-10-21
ostatnia aktualizacja: 2025-10-28
Komentarze
Polityka Prywatności