Numer oferty:  StPr/25/1556
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Konkurs:
szczegóły na stronie: 
https://zdm.bip.gliwice.eu/2/artykul/numer-naboru-zdm-kp1101162025
Wykształcenie: wyższe (dopuszcza się również aplikowanie studentów ostatniego semestru studiów II stopnia w specjalności Inżynieria Ruchu); kierunki lub specjalności: transport, inżynieria ruchu, drogownictwo, budownictwo, logistyka, geodezja; znajomość przepisów z zakresu Ustawy o drogach publicznych, Ustawy 
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym; kompetencje: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, praktyczna znajomość pakietu MS-Office; 
Zakres zadań, które między innymi będą wykonywane na stanowisku:
1.Sprawdzanie, analizowanie, konsultowanie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego oraz rozpatrywanie ich zgodności z obowiązującymi wymaganiami 
i przepisami. Udział w odbiorach oznakowania dróg.
2.Przygotowywanie do zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu projektów stałej organizacji ruchu drogowego.
3.Dokonywanie kontroli oraz analizy stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Gliwice.
4.Czynne uczestnictwo w procesie planowania i realizacji zadań z zakresu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.
5.Rozpatrywanie i analizowanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu oraz kontrola zgodności wykonania zleconych zmian organizacji ruchu zgodnie z przygotowaną i zatwierdzoną dokumentacją.
6.Opiniowanie i przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez Prezydenta Miasta Gliwice, w drodze decyzji, zgód na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (m.in.: biegi sportowe, przemarsze, itd.)
7.Kontrola stanu i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) na administrowanej sieci dróg.
8.Współpraca z służbami miejskimi m.in.: Centrum Ratownictwa Gliwice, Straż Miejska, Policja i innymi organami administracji, samorządami oraz zarządcami dróg w zakresie bezpieczeństwa ruchu.
9.Opiniowanie lokalizacji włączeń do dróg publicznych nowych planowanych inwestycji. Wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Prezydenta Miasta na lokalizację zjazdu z drogi publicznej. 
10.Opiniowanie podziałów nieruchomości pod kątem możliwości włączenia do ruchu drogowego z nowopowstałych działek.
11.Uczestniczenie w procesie uzyskania odszkodowania z polis sprawcy w związku 
z uszkodzeniami i zniszczeniami infrastruktury miejskiej.
12.Współpraca z właściwymi terytorialnie i rzeczowo władzami, instytucjami oraz prywatnymi inwestorami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych.
jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; 
oferta również dla osób z niepełnosprawnością
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  0.785
Liczba godzin pracy w tygodniu:  35.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  140.0
Data rozpoczęcia:  01.01.2026
Wynagrodzenie brutto:  od 4 550 PLN
Opis wynagrodzenia:  brutto
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej
 
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Obsługa komputera
 
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Zarząd Dróg Miejskich
NIP:  6312440261
REGON:  240009251
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Jolanta Michalik
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Dokumenty należy składać w terminie do 12 grudnia 2025 do godziny 14.30 w Biurze Obsługi Interesantów Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Płowiecka 31. Dokumenty należy składać:
a)osobiście, w zamkniętych kopertach oznaczonych tylko i wyłącznie numerem naboru
b)pocztą tradycyjną, z wyraźnie oznaczonym numerem naboru  decyduje data wpływu dokumentów do Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach.
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 12.12.2025r