Numer oferty: StPr/25/7914
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz zaliczek na podatek dochodowy na kartach wynagrodzeń poszczególnych pracowników;
- naliczanie wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy w razie choroby oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, ojcowskich i rehabilitacyjnych;
- przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń i pochodnych;
- sporządzanie dowodów wewnętrznych i polecenia księgować dotyczących wynagrodzeń;
- wprowadzanie danych do podsystemu PŁACE;
- sporządzanie statystyk do GUS;
- rozliczanie dotacji wpływających na zadania zlecone;
- analiza i kontrola wykonania funduszu płac oraz analiza zaangażowania środków na wynagrodzenia i pochodne;
- korekty zaangażowania związane: z przekazaniem środków pieniężnych z rachunków unijnych na zmniejszenie wydatków wynagrodzeń i pochodnych w planie WKiO, zmianą planów na wynagrodzenia i pochodne, otrzymywaniem refundacji z GUP, przeksięgowaniem wydatków dotyczących wynagrodzeń o pochodnych w związku z otrzymaniem dotacji celowych przez wydziały Urzędu;
- naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego tzw. 13-tki;
- asystowanie przy kontrolach PIP, RIO oraz innych organów uprawnionych do kontroli, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień;
- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i opracowywanie wymaganych przez nie działań;
- przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w celu realizacji zadań na stanowisku pracy;
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7;
- przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz i planowania środków na wynagrodzenia i pochodne;
- kontrola wysokości dodatków specjalnych przyznawanych ze środków unijnych;
- wprowadzanie do podsystemu PŁACE potrąceń z KZP i z FŚS;
- prowadzenie PPK dla pracowników Urzędu (informowanie o programie oszczędzania, przyjmowanie oświadczeń, prowadzenie rejestru PPK, przesyłanie informacji do serwisu EPPK Pekao TFI, kontrola naliczania składek, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów);
- sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy pracownikom Urzędu;
- dostosowywanie regulaminów do obowiązujących przepisów prawa;
- opracowywanie zestawień, raportów, analiz i statystyk;
- wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w zakresie działania Wydziału.
Sporadycznie występuje konieczność pracy w innych godzinach niż przewidziane w Regulaminie pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 900 do 6 700 PLN
Opis wynagrodzenia: - pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony;
- wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5900,00 - 6700,00 zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji;
- dodatek stażowy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym bezpośrednio z naliczaniem wynagrodzeń i rozliczeniami płacowymi;
- posiadanie wiedzy z zakresu: znajomości Kodeksu Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
- umiejętność interpretacji przepisów;
- umiejętność redagowania pism;
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- kursy i szkolenia z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych;
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej;
- znajomość i umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych;
- umiejętność sporządzania zestawień i raportów;
- rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji;
- umiejętność pracy w zespole;
- dokładność, rzetelność, punktualność;
- systematyczność;
- dyskrecja.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Gdańsku
NIP: 5833466742
REGON: 000598463
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim:
- Curriculum Vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, czyli dane, o których mowa w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
- list motywacyjny;
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;
- inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności;
- wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie ze wzorem.
* w przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.
Wzór oświadczenia na stronie pracodawcy.
Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie, którego świadczona była praca za granicą.
Dalsze etapy rekrutacji zostaną przeprowadzone w następujący sposób:
Kandydaci/kandydatki spełniający/ce wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu lub z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych.
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni/one kandydaci/kandydatki, którzy/e:
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
- spełniają wszystkie wymagania niezbędne.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
z następującą adnotacją:" nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor/Inspektor/Starszy inspektor w Wydziale Kadr i Organizacji K 153/25" w terminie od 21.10.2025 r. do 04.11.2025 r., decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Informacje o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności zostaną upowszechnione w BIP www.gdansk.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta