Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 października 2025 (czwartek)

Podinspektor/inspektor/starszy inspektor w wydziale kadr i organizacji k 151/25 - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2025-10-21
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: Urząd Miejski w Gdańsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/7910

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym obsługa komisji socjalnych;
- prowadzenie dokumentacji socjalnej pracowników i emerytów;
- ustalanie uprawnień do świadczeń socjalnych na podstawie kryteriów dochodowych;
- obsługa PEFRON;
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych pracowników i członków rodzin;
- dokonywanie zmian, korekt w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych w ZUS;
- obsługa systemu kadrowego, w tym wprowadzenie i aktualizacja danych pracowników;
- obsługa wniosków o wypłatę ryczałtów samochodowych pracowników;
- koordynacja obsługi benefitów pracowniczych - kart sportowych;
- wystawianie duplikatu świadectw pracy byłym pracownikom;
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu;
- opieka i wsparcie dla byłych pracowników (emerytów i rencistów);
- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy;
- przygotowywanie poleceń pracy zdalnej;
- zakładanie oraz archiwizacja akt osobowych pracowników.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 900 do 6 700 PLN
Opis wynagrodzenia: - pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5900,00 - 6700,00 zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji,
- dodatek stażowy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- min. 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą ZFŚS;
- posiadanie wiedzy z zakresu: znajomości Kodeksu Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o emeryturach i rentach, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
- umiejętność interpretacji przepisów;
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy, obsługi systemów kadrowych, obowiązków pracodawcy wobec PEFRON;
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;
- rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej;
- umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji;
- dokładność, rzetelność, punktualność;
- systematyczność;
- dyskrecja.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Gdańsku
NIP: 5833466742
REGON: 000598463
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim:
- Curriculum Vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, czyli dane, o których mowa w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
- list motywacyjny;
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;
- inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności;
- wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie ze wzorem.
* w przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.
Wzór oświadczenia na stronie pracodawcy.
Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie, którego świadczona była praca za granicą.
Dalsze etapy rekrutacji zostaną przeprowadzone w następujący sposób:
Kandydaci/kandydatki spełniający/ce wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu lub z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych.
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni/one kandydaci/kandydatki, którzy/e:
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
- spełniają wszystkie wymagania niezbędne.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
z następującą adnotacją: nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor/Inspektor/Starszy inspektor w Wydziale Kadr i Organizacji K 151/25 w terminie od 16.10.2025 r. do 30.10.2025 r., decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Informacje o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności zostaną upowszechnione w BIP www.gdansk.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-10-21
ostatnia aktualizacja: 2025-10-24
Komentarze
Polityka Prywatności