Numer oferty: StPr/25/2795
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pl. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
2.Udzielanie informacji o sposobie i miejscu załatwiania spraw w Urzędzie oraz w urzędach administracji samorządowej i rządowej,
3.Informowanie interesantów o zakresach czynności Wydziałów i poszczególnych pracowników,
4.Wydawanie i przyjmowanie druków, formularzy.
5.Obsługa połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, drukarka, terminal płatniczy)
6.Skanowanie korespondencji przychodzącej do systemu EZD
7.Potwierdzanie profilu zaufanego
8.Przyjmowanie opłaty skarbowej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- obsługa komputera - pakiet programów office
- obsługa urządzeń biurowych
- Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
- doświadczenie w pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - obywatelstwo polskie
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Luboń
NIP: 7771899373
REGON: 000524619
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Romualda Suchowiak
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.Kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony www.bip.lubon.pl
2.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
3.Kopie dotychczasowych świadectw pracy,
4.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
5.Oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
6.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
7.List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
8.Życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu praktyk zawodowych i odbytego stażu,
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty można składać w terminie do 31.10.2025 roku:
- osobiście w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta, hol budynku na parterze,
- lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń z dopiskiem na kopercie Nabór nr WAG.2110.6.2025,
- lub przesłać w formie elektronicznej na adres skrytki epuap ESP: /pf9m0y0q13/Skrytka ESP lub https://eurzad.lubon.pl/e-uslugi?szukaj=WN-76, podpisane podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
W sprawach związanych z prowadzonym naborem Urząd Miasta będzie przekazywać informacje wyłącznie za pomocą elektronicznych środków komunikacji: strona www.bip.lubon.pl, adres mailowy.